Eksos Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Har litt problemer med at midtpotta mi har sprukket i underkant.. Er vell for mye subbing på dette punktet som er årsaken, så frykter at dersom jeg invisterer i ny, vil denne også blir ødelagt temmelig fort (den gamle er ikke særlig gammel) Hvordan vil det fungere om jeg bare setter inn ett rør som erstatning? Vil det bråke vesentlig mye mer? Har supersprint bakpotte, denne er det egentlig ikke så altfor mye bråk av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Blir vell feil og kalle det bråk forresten, men vil rekke-6 musikken bli mye høyerre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 broren min bytta ut mellom potta på sin e30 325 med 2rør og lyden var ca den samme så jeg vil tro der går bra. Blir ikke noe styggere lyd vil jeg tro. og du får sikkert en del mer bakke klaring.. mvh halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Hørest ut som det er noe og vurdere.. Får vell muligens 0.1hk mer også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhansen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 jeg fjerna mellom potte på min e36. har bare katalysator å effektpotte fra svensen eksos. har veldig fin lyd jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 kanskje 0,2hk vis du er heldig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå