///Dr M Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Hei, har vært en stund på forumet, men aldri giddet å lage noen tråd da jeg har hatt en del gjennomtrekk i bilstallen, nå har jeg derimot funnet en bil jeg har planer om å ha en stund. Er en E36 318is Individual som jeg kjøpte av Patrick B på forumet her. Den er langt fra strøken i karosseriet så siden første prioritering på den er ny lakk, så blir det ikke så mye oppdateringer i denne tråden med det første, mest shining og vedlikehold. Utstyrsliste: Typkod BE51 Typ 318IS (EUR) E-modellserie E36 (2) Serie 3 Typ COUPE Styrning LL Dörrar 2 Motor M42 Cylindervolym 1.80 Motoreffekt 103 Motor HECK Växellåda MECH Färg SONDERLACKIERUNG (490) Stoldynor SONDERPOLSTERUNG (Z1XX) Produktionsdatum 1995-05-27 S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER AIRBAG PASSAGERAR S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL S277A LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE STYLING S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES P337A M SPORTS PACKAGE M SPORTPAKET S354A GREEN STRIPE WINDSCREEN S423A FLOOR MATS, VELOUR S428A WARNING TRIANGLE S473A ARMREST, FRONT S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM S520A FOGLIGHTS S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY S658A RADIO BMW BUSINESS CD RDS S704A M SPORT SUSPENSION L801A GERMANY VERSION S818A MAIN BATTERY SWITCH S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION S940A SPECIAL REQUEST EQUIPMENT ---- Processing Individual Sign "BMW individual" 0490 Color Sonderlackierung "dakargelb", wie Schl.Nr. 267 in Verbindung mit M Sportpaket, wie Schl.Nr. 337. (Stoßfänger vorne und hinten, Frontgitter, Schweller, Spiegel, Griffleiste-Heckklappe in Wagenfarbe). Z1XX Upholstery Following items are in leather Nappa lemon (Nr. 2 275 507): Türzuziehgriffe Gear lever gaiter Handbrake gaiter Sewing thread lemon (2 276 337), code 0650 B. Quilting yarn lemon (2 276 336), code 0650 B. Restliche Innenausstattung wie bei Stoff-/Leder-Kombination anthrazit, Schl.Nr. C1AT 0940 Special request Steering wheel rim complete in leather Walknappa lemon (2 275 507) quilting yarn lemon (2 276 336), code 0650B. Dachhimmel in Wirkvelours anthrazit analog BMW M3 (incl. Sonnenblenden, Hutablage, Dachhaltegriffe, A-/C-Säule und B-Säule oben, Türdichtung und Dichtung für Seitenfenster hinten). Planer: Grill i sort eller carbon Bytte til nytypen skilt Nye sorte hovedlykter Nye mørke tåkelys xenon i alle lys. Nye baklykter, blir vanlig hvit og rød m3 sote rutene muligens justerbart understell. Turbokit ligger i bakhodet, men det får bli en stund til. Litt bilder, gidder ikke ta så masse bilder utvendig pga skitten bil
///Mysild Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 GRATTIS! kul farge! men en ting til jeg gjerne vil at du setter på lista... den sorte m3 leppa, og kanksje noen splittere hadde gjort susen
Simen! Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Pen bil med kul farge men fjern de gule detaljene i coupeen!
///Dr M Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Planen er å kjøpe den fangeren fra st-import med intergrert leppe, og så montere noen carbon splittere på den igjen, men dette er ikke noe som skjer før lakkering. Så må spare spare Blir vel carbon nyrer også da, slik at man får et gjennomgående tema med det, noen som vet om man kan få en slik list på bagasjerommet i carbon?
///Dr M Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Pen bil med kul farge men fjern de gule detaljene i coupeen! Er ikke så glad i di gule detaljene i kupeen selv, men di er originale så di får bli intil videre, er jo det som er individual.
///Dr M Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 GRATTIS!kul farge! men en ting til jeg gjerne vil at du setter på lista... den sorte m3 leppa, og kanksje noen splittere hadde gjort susen og takk takk, fargen er jo litt kul ja, men når jeg ser på bilen din får jeg hilma lyst på sort bil, syns du har gjort alle di tingene som jeg ville gjort. Har også M contour sommerfelger til min
lloydsb Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Pen bil med kul farge men fjern de gule detaljene i coupeen! Er ikke så glad i di gule detaljene i kupeen selv, men di er originale så di får bli intil videre, er jo det som er individual. pen tralla, gult e kult:P Er masse individual utstyr, de interør detaljene er ikke typisk indivdual utstyr. tror ikke interiør detaljene er individual utstyr, men kanskje.. sett org farga girmansjett før men ikke det andre. liker planene stå på og hold oss updated
Dr_S Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Flott bil! Liker planene dine godt, men synes også at M-leppa og M-lister bør på plass Du kan kjøpe sort trekk til håndbrekket og giret av meg hvis du vil ha sort istedetfor gult
///Dr M Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Flott bil! Liker planene dine godt, men synes også at M-leppa og M-lister bør på plass Du kan kjøpe sort trekk til håndbrekket og giret av meg hvis du vil ha sort istedetfor gult takk takk, ja blir nok ganske standard e36 planer da, men ikke no jalla styling. Dog jeg har fått ganske sansen for rieger infinity fangern, men skal holde den original. M-lister er det allerede på bilen, tror den ble levert originalt med disse, da bilen har "m-pakke" . Er originalt m-sport understell og M optikk
Simen! Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Et tips til deg, ta et mellomrom på Isbil kan misforstås...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Et tips til deg, ta et mellomrom på Isbil kan misforstås... Hvis det kan misforstås, så er det ikke tittelen her det er noe feil med...
OLEZZ Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Pen bil med kul farge men fjern de gule detaljene i coupeen! Er ikke så glad i di gule detaljene i kupeen selv, men di er originale så di får bli intil videre, er jo det som er individual. pen tralla, gult e kult:P Er masse individual utstyr, de interør detaljene er ikke typisk indivdual utstyr. tror ikke interiør detaljene er individual utstyr, men kanskje.. sett org farga girmansjett før men ikke det andre. liker planene stå på og hold oss updated jo, det er individual ustyr.
Dr_S Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Pen bil med kul farge men fjern de gule detaljene i coupeen! Er ikke så glad i di gule detaljene i kupeen selv, men di er originale så di får bli intil videre, er jo det som er individual. pen tralla, gult e kult:P Er masse individual utstyr, de interør detaljene er ikke typisk indivdual utstyr. tror ikke interiør detaljene er individual utstyr, men kanskje.. sett org farga girmansjett før men ikke det andre. liker planene stå på og hold oss updated De interiørdetaljene er NETTOPP det som skiller individualmodellene fra alle andre da. Andre farger på lister, mansjetter, seter, ratt osv inne i bilen. Du velger selv hvor mye "Individual" du vil ha.
///Dr M Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 selge fram stolene? hehe, neei men di byttes gjerne i et strøkent vader interiør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå