burny_ Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Hei, sikler rundt på nye felger til min e34, derfor lurer jeg på å selge de hjula jeg har på nå. Oz ceres, har vel ikke blitt lagd på noen år, og begynner å minke på de. 17*8,5 hele veien, ET husker eg ikke, men passer ihvertfall til 5-6-7-8 serie. Sett folk med Ceres på e36 og, men da må det valses.. Standen på felgene er helt OK til å være så gamle som de er. Noe riper / sår på kanten. Kunne trengt litt kjærlighet. 2 av dekka er greie, 2 er dårlige og burde skiftes. Lurer egentlig bare på hva folk er villige til å gi for noen sånna hjul?
burny_ Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Uaktuelt Disse trenger litt småpuss, men har sett strøkene UTEN dekk gå for 10k, og med dekk for 15k Bare sånn for å gi en anntydning da... Begynner å bli skjeldene disse nå..
Wolfeh Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Jepp, disse er ute av produksjon og begynner å bli utrolig sjeldne. Har et sett med sånne på min bil også, driver å shiner dem opp as we speak Fete felger som etter min mening passer utrolig bra på e34 med rett farge. Lykke til med salget
rayinge Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 hadde de vært i 18 så skulle jeg kansje gi så mye men de er vi 17
burny_ Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 hadde de vært i 18 så skulle jeg kansje gi så mye men de er vi 17 Får de ikke i 18
Bauge Racing Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 du ska få et bilde med korleis dei ser ut med senk på bilen og og du burny du har stjelt bilen min arg :P hehe
John H Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Tror du kan glemme å få 10 000 for de! Tross alt 17", greit de er gått ut av produksjon men det vil også si at er en uheldig og skulle ødelegge en felg er det vanskeligt å erstatte den. Har solgt et par sett av disse og får du 5000 uten dekk burde du være bra fornøyd syns eg da.. Men de ser bra ut på e36 da, på e34 ser de for små ut
-Anders- Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Nei ikke spes mye. Bare kjør med 215/40 og klem inn falsen i hjulbuene og ikke senk for mye Ser best ut på E36 ja. Ang pris.. du kan vel få kanskje 8-10. Ser settene har gått for det før.
burny_ Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Tror du kan glemme å få 10 000 for de! Tross alt 17", greit de er gått ut av produksjon men det vil også si at er en uheldig og skulle ødelegge en felg er det vanskeligt å erstatte den.Har solgt et par sett av disse og får du 5000 uten dekk burde du være bra fornøyd syns eg da.. Men de ser bra ut på e36 da, på e34 ser de for små ut Sa aldri at jeg skulle ha akkurat 10k for de . Men sa at jeg har sett strøkene sett gå for det...
burny_ Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 du ska få et bilde med korleis dei ser ut med senk på bilen og og du burny du har stjelt bilen min arg :P hehequote] Har da senk eg hehe Bare ser jævli høy ut på det bildet der... De felgene har stått på bilen min siden den ble importert til norge, en goood del år siden så har nok ikke stjelt den hehe... ^^ Men ser jævli like ut ja
burny_ Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 mye valsing som må til får å få dei på ein e36? Kommer vel ann på hvor lav du skal ha den Sett 2-3 stk som har sånne på e36 her på forumet, ser jævli bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå