Clerion Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Test: http://www.klikk.no/produkthjemmesider/ ... 289961.ece God halvauto hagle som tåler en trøkk. Skutt ca 300 skudd, god som ny. Kassa lader godt ved rett bruk av ammo og den fyrer så fort du klarer å trekke. Lett å vedlikeholde. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16695579
Z1 Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Har en pumpehagle fra winchester som er litt var på amoen ,om jeg bruker plast amo er"n helt qul men med papp amo så låser den seg. Er det samme med din ??
Clerion Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Hmmm, nei, det vet jeg ikke. Har aldri skutt papp med den. Men siden det er ei magnumhagle må den ha litt ladning for å kunne lade om igjen. Vanlig leirdueammo er akkurat på grensen. Men går helt fint med tyngre. Er så den skal tåle bruk av magnumpatroner (=
Clerion Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Aldri skutt noe annet enn stål og Bismuth med den (= Takler sikkert "god gammal bly" også =D hehe
GiljeN Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 kan jeg kjøpe denne å bare skyte vilt rundt meg ? eller må jeg ha noe form for bevis/kurs ? GiljeN
A.Teserud Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 du må ha jaktprøven da;) eller tillatelse til og ha våpen;) søkes hos politiet. og høres bra ut:D har noe gammal nittedal bly jeg skulle ha klemt i filler:P men den jeg har tar bare stål;)
Clerion Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Man må vel faktisk ha begge deler tror jeg =p Du må ihvertfall søke politiet om AKKURAT denne hagla, få kort på den også kan du få kjøpe den^^ Går det ann at ei hagle tar BARE stål? =S trodde den tok bly også uansett jeg? Daaa skal jeg ikke si sikkert, men jeg vil tro den tar bly (=
Sir Hofstad Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Brukte Remington i spesialstyrken til å skyte av dørhengsler osv(samme som politiet) osv, fungerte greit.
Clerion Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Funker greit på canadagås også =D ingen som trenger hagle til høsten altså?
Tom K Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Hvis ei hagle tåler stålhagl så tåler den bly også, det er værre med eldre hagler, der er det ikke alle som tåler den nye stål ammoen
Clerion Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Var det jeg begynnte å stusse på også, syns det skulle være rart om den ikke tok bly. Men den tar ihvertfall stål, ble kjøpt lenge etter blyforbudet kom. Skutt bare stål i den som sagt (=
JoeNasty Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Dette hadde vært en fin hagle for meg dette jo!Tenker å teste ut gåsejakt og da er vel denne fin. Må jo bare få kjøpetillatelse fra politiet først og det tar sikkert tid.Hører da mulig ifra meg.Noen som vet hvor lang tid sånn kan ta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå