Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har en pumpehagle fra winchester som er litt var på amoen ,om jeg bruker plast amo er"n helt qul men med papp amo så låser den seg.

Er det samme med din ??

Skrevet

Hmmm, nei, det vet jeg ikke. Har aldri skutt papp med den. Men siden det er ei magnumhagle må den ha litt ladning for å kunne lade om igjen. Vanlig leirdueammo er akkurat på grensen. Men går helt fint med tyngre. Er så den skal tåle bruk av magnumpatroner (=

Skrevet

du må ha jaktprøven da;) eller tillatelse til og ha våpen;) søkes hos politiet. og høres bra ut:D har noe gammal nittedal bly jeg skulle ha klemt i filler:P men den jeg har tar bare stål;)

Skrevet

Man må vel faktisk ha begge deler tror jeg =p

Du må ihvertfall søke politiet om AKKURAT denne hagla, få kort på den også kan du få kjøpe den^^

Går det ann at ei hagle tar BARE stål? =S trodde den tok bly også uansett jeg? Daaa skal jeg ikke si sikkert, men jeg vil tro den tar bly (=

Skrevet

Hvis ei hagle tåler stålhagl så tåler den bly også, det er værre med eldre hagler, der er det ikke alle som tåler den nye stål ammoen

Skrevet

Var det jeg begynnte å stusse på også, syns det skulle være rart om den ikke tok bly.

Men den tar ihvertfall stål, ble kjøpt lenge etter blyforbudet kom. Skutt bare stål i den som sagt (=

Skrevet

Dette hadde vært en fin hagle for meg dette jo!Tenker å teste ut gåsejakt og da er vel denne fin.

Må jo bare få kjøpetillatelse fra politiet først og det tar sikkert tid.Hører da mulig ifra meg.Noen som vet hvor lang tid sånn kan ta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...