Gå til innhold

Min e34 535:D

Share

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide å delta litt her i forumet;)

Bilen:

E34 535

1988 model

senkett 40/40

full seidel styling

Sotet rutene

bakrute senker

xenon lykter

hamann detaljer

carbon emblemer

Planer:

nye felger ( 9,5-19? )

setti på bakfangeren ( den har jeg kjørt av)

senke 60-70 foran

tenkte jeg skulle høre om forumet hadde noen forslag om hva jeg kan gjøre med min elskde BMW. 8) bortsett fra å ta vekk stylinga:P

bluyoz5dp89i15bukmwn.jpg

vs1dfayw7b98k5ogfkx5.jpgd5rhs9tvzvnwkkj8agb6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. lite å gjøre om du ikke skal ta vekk stylinga :lol:

Men, flytt skiltet foran, og monter det på selve fangeren der det skal sitte, ikke i nettingen. Blir noe feil med utseende på bilen når skiltet henger i nettingen. Og bytt gjerne til nyere type skilt uten flagg.

Kjøp deg også originale baklys med hvit blink, og kanskje sorte DE-lykter foran.

Edit: -en ting til! lakk nettingen svart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vurdert å sette på sorte DE lykter forran;) men føler det blir litt dumt å ta av skylinga og kjøpe noe nytt når stylinga er bare noen mnd gammel (ikke jeg som valgte å sette deg på var forige eier)

men noen som veit hva sånn ca pris på m5 fangere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet!

hva slags sommerfelger har du å sette på?

jeg synes nå du skal beholde stylinga om du synes det er fint. da skiller du deg ihvertfall ut fra mengden som har den "vanlige" E34 med breifront, Mtech, Sorte DE, Shadowline osv.

er du usikker på hva du skal gjøre med bilen din er det en god del E34 med forskjellige "looks" rundt på forumet her som du kan søke inspirasjon fra. ;)

men bygg for all del bilen slik du vil ha den. ikke slik alle de andre vil den skal være.

M5 frontfanger koster 2-5k alt etter hvordan stand de er. ellers kan du kjøpe uoriginal m-tech fra BSbildeler, men det anbefales ikke pga. rævva passform og kvalitet.

du kan jo og vurdere skjørter fra AC Schnitzer eller Alpina. begge veldig kledelige på E34.

Edit:

En ting jeg kom på. et MUST på E34 er riktig senk. E34 har lavere hjulbue bak enn fremme, så skal dette se bra ut, må du ha lavere fremme enn bak. da f.eks 70/40, 60/30 el.l. men vær obs på at antall mm. senk varierer fra sett til sett. 60mm Eibach er ikke nødvendigvis like lav som 50mm Vogtland.

personlig vil jeg anbefale å kjøpe coilovers med en gang. jeg har byttet fjører 2 ganger på min allerede, og er fortsatt ikke fornøyd med høyden. så det neste blir da Coilovers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.christalex.net/Bilder/Felger ... de-084.jpg

dette er sånn sommerfelger jeg har atm, men skal kjøpe meg noen nye og ha disse som vinter felger.

Ja har lagt merke det om at den ser litt høyere ut forran en bak, men det er liksom dillemma om å senke den enda mer for, jeg er nedi å sliter på alle farts humpler nesten:p, men har satsa på å få sanka den kansje 60 forran:)

og takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg hadde lik styling.. Jeg lånte bilen hans og var desverre så uheldig å kjøre på en midtrabatt med fronten og hekken. Da ble det M-plast på hans E34, kanskje det kan være et tips til deg ? Midtrabatter liker ikke seidl styling de heller skjønner du..

Men

Få vekk plasten, få senket den litt mer foran samt fjerne krommen rundt vinduene så er du på god vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på hafsmo her jeg. bygg bilen slik DU mener er kult, og drit i hva alle andre mener! kjipt når alle har mtech fangere og rondell felger.. på min bil har jeg senka 45 foran og 10 bak. syns det ble akkurat passe.. nå har jeg touring da. men da er den lav, samtidig som det går ann å sitte folk baki uten å subbe. :wink:

men tror det hadde blitt kult med shadowline og mørke lykter foran, for å forstette den bøse looken...

hva med bakrutesenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Velkommen til forumet!

jeg synes nå du skal beholde stylinga om du synes det er fint. da skiller du deg ihvertfall ut fra mengden som har den "vanlige" E34 med breifront, Mtech, Sorte DE, Shadowline osv.

er du usikker på hva du skal gjøre med bilen din er det en god del E34 med forskjellige "looks" rundt på forumet her som du kan søke inspirasjon fra. ;)

men bygg for all del bilen slik du vil ha den. ikke slik alle de andre vil den skal være.

endelig noen som klarer å si dette. det er sjeldent. Og eg kunne ikkje ha vært mer enig. Ja eg vil ha min egen bil så original som mulig, men om andre ønsker å kle sin bil i plastikk så må de gjerne gjøre det for min del. Det kan jo bli bra bare det blir gjort skikkelig...

+ i boka til deg Hafsmo. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått gjort noe med bilen min her, etter en god stund.

xenon lykter

sota rutene

bakrutesenker

ny vinge

satt på sommer felger

hamann pedalsett og håndbrekk

Det så bra ut det der. Men den bakfangeren hadde jeg ville byttet. Den ser alt for ''overdrevent'' ut. Ser ut som den passer bedre på et romskip.

Å spoileren ser litt spraybox lakka ut?

Ellers var bilen fin. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...