Ollie Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Min 540i ble ufrivillig til mitt nye prosjekt etter ein snurr på glatten i vinter... Til nå har gjennopplivingen gått greit. Men framdørene eg hadde vert så heldig å få tak i, var av litt eldre årgang, dermed passet ikkje låsekassen og det elektriske over. Venter nå spent på å se om bakdørene som er på veg skal slå seg vrange på samme måten. Annet som ska byttes er framskjermer og bakdører. Eit verksted fikset bakskjermen. Er veldig fornøyd med det resultatet. Angel eyes og klare lykteglass er kjøpt inn og montert:) Håper å få den sendt til lakkering ganske snart. Senkedempere framme er montert, skal montere bak når eg har funnet ein måte å plugge nivåreguleringen på.
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 uffda. fått seg en liten kakk den der ja. du får ha lykke til med oppussinga. har du hatt bilen på kontroll for å sjekke om den er skjev etter uhellet?
Ollie Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Ja, verkstedet som sveiset bakskjermen har sett på det. Bærearmen framme måtte og skiftes. Har sleppt "billig" ifra det igrunn. Bare å finne deler som passer overens no...hehe
///MPower Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 så denne stod på sotra hos bilspesialisten. så ganske most ut der den stod. men bra den blir fikset opp igjen. ikke mange av disse her i bergensområdet. må komme på treff når du er ferdig trenger litt mer oppmøte av gromme touringer og e34
Ollie Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Den stod hos Bilspesialisten ja. På vegen skal den igjen såklart Sees på treff
Ollie Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 FRAMGANG Har fått bakdørene. Ikkje sjekket om dei passer enno. Men sideskjermene er kommet på, så fronten begynner å ta form igjen. Er ein sprekk i fangeren eg håper kan fikses. Vil nødig kjøpe ny Har også begynt å vurdere diamantsvart istedet for orientblau når den skal til lakking. Se ka flertallet og økonomien seier...
Jonner'n Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 kan vel bare kjøpe "ny" brukt original frontfanger, for så skru over luftinntakene i bunn der.. hvis du trenger bakfanger har jeg det liggende
Ollie Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Har fått på bakdørene, dei nye framdørene ble litt forsinket. Men det blir uansett heile prosjektet no, grunnet eit lengre opphold i USA. Men så snart eg e heime igjen ska du se at eg får bilen ferdigstilt. *Gleder seg allerede*
Ollie Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Legger ut de siste bildene av prosjektet. Er noe småfix endo dessverre. Klargjøring til lakkering. Ferdig lakkert. Gjenstår dørlister og bakruten. Interiøret på plass
S.Hafsmo Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Det kommer seg! Har du bekjente som tar seg av lakkering?
Ollie Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Lakkeringen ble gjort av en bekjent ja:) Bravo Zulu te han som stod aleine og gjorde en kjempejobb:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå