Morty999 Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 noen borti der som har lyst å ha en "treff kveld" eller noe slikt? skal være der hele helgen tror jeg. mange ifra ålesund her?
Driv3r Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Skal til Ålesund eg og til helga faktisk .. Ska no vere ein del ifrå Ålesund området her på bimmers...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 visst dere er her oppi enda får dere gi meg en lyd så kan vi ta turen på værste og ta en kaffe kopp! 95102775 kent
Kentan-racing.com Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 bare å sende en mld eller noe uansett.. er sikkert hjemme eller i området.. er lisens dag 26 april så har MYE som skulle vært gjort.. reiser til oslo i uka for og hente opp igjen bussen vi skal ha i teamet.. Så blir og bygge litt argere anlegg og forbedre den.. Blant annet skal en dass inn.. hæler ikke å sitte på dass på rudskogen.. er jo nesten som å dyppe bjellene i dritt det.. Men da har dere nr så da slår dere gutta på så tar vi en kaffe.. Om ikke har vi sikkert argere og blankt liggende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå