kristianbmw Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Har planer om å bytte ut 320i motoren med en m20b25 i e30'n min og så lurer jeg på om jeg må bytte girkassa også? Passer en m20b25 motor på en 320i kasse å vil denne kassen holde? Hvordan blir det med mellomakselen? Bilen er en 88 mod Takk for svar
Gjest Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Den passer ja. Men bytter du kasse til 325i må du bytte mellomaksel. Om girkassa holder kommer ann på brukeren Jeg tror den holder fint.
D.Toft Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 har du face lift utgaven? hva årsmodell er m0b5 du vil ha? har du pre face lift utgaven, og skal nedi med en pre face 2.5 motor, da må du ha girkasse, ledningsnett med hjerne, mellomaksling og hele giroverføringen, samt eksosen, da den er dobbel hele veien. vil anbefale å finne store diffen fra en 35, da den tåler litt mer leking...
kristianbmw Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 har du face lift utgaven?hva årsmodell er m0b5 du vil ha? har du pre face lift utgaven, og skal nedi med en pre face 2.5 motor, da må du ha girkasse, ledningsnett med hjerne, mellomaksling og hele giroverføringen, samt eksosen, da den er dobbel hele veien. vil anbefale å finne store diffen fra en 35, da den tåler litt mer leking... Ja facelift seff. Skal ha i en m20b25 fra en annen facelift. Men må vel bytte hjerne å kansje noe av ledningsnettet?
conan Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Hvis du har en preface m20 nå og skal ha en facelift m20 i bilen må du bytte hjernen samt ledningsnettet. Tror du kan bruke girkasse osv.
Fliid Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Kjøp motor med ledningsnett påmontert samt styreenhet. Ta ut gammel motor, sett i ny, med gammel girkasse og eksos osv. Fungerer helt ypperlig!
OverKill Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Hvis du tenker på ang. motoren min Kristian så har jeg oppskriften på alt sammen. Kassa di vil holde såfremt du ikke kjører som Martin Skanke, hehe. Men ikke selg unna noe fra den motoren din for det er en del som må setttes over (elektrisk).
kristianbmw Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Hvis du tenker på ang. motoren min Kristian så har jeg oppskriften på alt sammen. Kassa di vil holde såfremt du ikke kjører som Martin Skanke, hehe. Men ikke selg unna noe fra den motoren din for det er en del som må setttes over (elektrisk). Neida skal beholde allt sammen.
OverKill Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Hvis du tenker på ang. motoren min Kristian så har jeg oppskriften på alt sammen. Kassa di vil holde såfremt du ikke kjører som Martin Skanke, hehe. Men ikke selg unna noe fra den motoren din for det er en del som må setttes over (elektrisk). Neida skal beholde allt sammen. Den er brun...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå