speedtouch Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hei hei folkens,, endelig va jo våren snart her og de begynne å bli noen fine dagar av å te, og i den anledning tenkte eg at eg sko vaska bilen grundig innvendig og utvendig. Strevde med lakken i 3 timer for og få vekk alt som var av fastbrennt asfaltstøv og andre ulumskheter. Tok til og med og smurte inn skinnet i bilen med godstoff, og gjorde den 100% ren etter noen sløve uker uten vedlikehold. Så kom kvelden, og eg sko ein tur ner te ein kompis å se film. Sikta på innkjørselen hans sånn som eg pleie, men der sto bilen hans nå,, da va det intet annet valg enn å svinga inn te sida. Der var det selføgelig rikelig med is og slaps, som da gjorde at eg fortsatte litt sånn på skrå imot ein lyktastolpe som eg litt seinare sto parkert i/på. Supertabbe delux, og eg burde heller ha bremsa isteden for og bare ha svingt til høgre,, men men,, resultate blei nå bulk i panser, skjerm og støtfanger. Typisk at dette skjer når en netopp har lagt sjela si i bilen. Di sisste dagane har eg jobba litt med saken, men er usikker på hvordan eg skal få til fremfangeren. Har retta den ut litt med og bruke gassbrenner til og varme med, men har klart og lage hull på hjørnet som dere ser. Siden denne er såpass mjuk i fisken vil jo sparkel slik som jeg kjenner det bare skalle av ved første bevegelse i fangeren. Så jeg trenger ett tips til hvordan jeg skal få fiksa opp dette og hvilken lim/sparkel jeg kan bruke for og tette hullet og bygge ut litt der den er usymmetrisk. Synd dem ikke selger slike kopifangere av m-tech2 typen til 2000 kr for coupe på koed,kun touring/sedan. Ellers hadde jeg jo selvsagt kjøpt det, men eg meiner det er verdt ett forsøk siden det vertfall hos schmiedmann koster nesten 8000 kr for en ny fanger av denne typen. Bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå