adio Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Beskrivelse Må desverre selge bilen min pga studie. Bilen er eu-godkjent november 2008. Km. ca. 225000 Pris: kr 59000,- /Gi bud Nytt på bilen: -Bremserør systemet -Eksospotte -Håndbrekk bånd -Bremseskiver og bremseklosser bak -Støtdempere bak (vår -08 ) -Hjulbue bak Bilen bruker ikke olje, og er lettstartet. Går fint! Dekk og felg: 235 og 225/17 45 antera sommerdekk, og 15`dezent vinterdekk. Vinterdekk på bildet.* Seidl bakfanger og sideskjørt. Bilen har midtarmlene. Skjelden på denne mod. Har satt inn angel-eye innsatser i lyktene. Sportsfilter. Bilen er nylakkert i 2008, og er kostet på mye! Mye bil for pengene her!! (Hvis telefonen er avslått, så send mail da jeg er på jobb over lengre perioder.) Obs: - Bilen står for øyeblikket i Stavanger men er en del på østlandet, så hvis noen skulle være interessert der så kan jeg sikkert ta med bilen på neste tur. Utstyr Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Sommerhjul Vinterhjul Elektriske speil El.vinduer Kjørecomputer Midtarmlene Oppvarmede seter Sentrallås Servostyring Skinninteriør Takluke ABS-bremser Airbag foran Bilder av bilen ligger her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16227661 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 fått solgt bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adio Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 en som mulignes kjøper den i løpet av helga. Sier fra hvis ikke det blir noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg