E34PoWeR Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hei! Er det noen som har erfaring med ledningsnett til en M50B25 motor???? Har manuell i min bil, men motorn som skal settes i har hatt automat, med andre ord ledningsnettet er til en motor me automat. Hva må jeg gjøre for å få dette ledningsnettet til å fungere med manuellkasse?? Passer svinghjulet fra M50B20 på en M50B25 motor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Er det ikke bare og beholde det nettet som sitter i bilen og bare bytte motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Det du må gjøre er bare å lure kontakten til automaten slik at den tror den står i P slik at du får startet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34PoWeR Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Er det ikke bare og beholde det nettet som sitter i bilen og bare bytte motoren? Det står jo en M50B20 motor i nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Du trenger ikke gjøre noe som helst annet enn å feste opp ECU kontakten til automatkassa og kontakten under bilen som skal til automatkassa så det ikke gnisser borti noe. Svinghjulet passer. Du kan evnt. flytte over ledningsnettet fra din gamle B20 hvis begge motorene er bosch og uten vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Trenger ikke gjøre noe. Jeg har automat nett, har manuell hjerne og kontakten til hjernen og til bilen bare ligger der, starter og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34PoWeR Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Trenger ikke gjøre noe. Jeg har automat nett, har manuell hjerne og kontakten til hjernen og til bilen bare ligger der, starter og går Okei, tuusen takk for all hjelp fra dere Ble bare litt usikker når jeg så at jeg fikk ledningsnett til en med automat. Men da blir det motorbytte til hælga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Nytt spm: Jeg har en m50b25 som kommer fra en bil med automatgir. Det blir nå montert manuell kasse og hele stasen skal i en manuell bil. Ledningsnett og hjerne er fra automat... Må jeg gjøre noe med ledningsnettet eller hjernen for å få start? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå