crazymac Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 4 stk M-sport felger med Bridgestone Potenza 225/40ZR18 88Y dekk selges høystbydene. Disse kostet 26.000 nye og er så å si ikke brukt! Helt fint mønster i dekka. Beklager noe uklare bilder grunnet mobilkamera. Disse felgene er strøkene! Send forespørsel om dere lurer på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_Johan Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 byr 7000 for felgene. raskt og seriøst oppgjør. Mvh Einar Johan Sundgot tlf 95813427 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazymac Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Ok, 7000.- er notert. Må nok høyere om man skal få tilslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_Johan Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Mitt bud ble satt ut fra at to tilsvarende felgsett er solgt her på forumet for 7-8000,- siste ukene. GS bildeler selger denne felgen (ORGINAL) for 15890,- med dekk, så nyprisen du nevner er vel ikke reell for min del?!? Har du funnet senteremblemene? Mvh Einar Johan Sundgot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazymac Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Nyprisen er kansje ikke reell for din del nei. Men jeg kan like herlig forlange det jeg selv vil for felgene. Værste som skjer med meg er at jeg ikke får solgt dem, noe jeg ikke bekymrer meg nevneverdig om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_Johan Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 annet eksempel på prisnivå på disse felgene: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16725926 (De som har 5-serie -> løp og kjøp) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazymac Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå