orrig Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Har mye interiør deler og slikt til E36. Bare ring eller send sms Bor i Vennesla, rett utenfor krsand, kan selvfølgelig møtes elns, nummeret mitt er 911 06 335. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Bilder
E36Kristian Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 har du fremsetene ennå? hvilke farge er de? er også på utkikk etter utetemperatur måler.. har du det?
Glennski Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Har mye interiør deler og slikt til E36. Bare ring eller send sms Bor i Vennesla, rett utenfor krsand, kan selvfølgelig møtes elns, nummeret mitt er 911 06 335. Har du A-stolpe deksel i lysgrått?
orrig Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Av det som dere har spurt om har jeg dessverre bare forsetene igjen av altså. Eneste som er galt med passasjer sete er ett lite hull fordi en jævla slaskete pølse etende feit gubbe mistet en sigarett ned i sete. Laster opp bilder straks. Setene er forresten mørke grå stoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå