johan-is Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 hei godtfolk jeg har nå tenkt å invistere i en ny cd- spiller i bilen. det jeg "krever" er at den har bluetooth, støtter di MP3, helst rødt/orange lys som matcher instrument belysningen, men andre farger går jo også så et display som ikke ser så enkelt å billig ut denne skal heller ikke koste flesk å duppe.. noen som har noen gode tips og komme med? anbefalinger? også vist noen skal selge brukt så tips meg. på forhånd takk. johan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Selv så har jeg hatt mye merker av ting i bilen. Sony, JVC, Pioneer, Alpine osv osv. Men det er INGENTING som er bedre enn Alpine i mine øyner. Selv så har jeg denne i min bil: http://www.bilstereospesialisten.no/sto ... &c2=1&c3=0 Den har det meste. Den har bluetooth (følger med mikrofon så du får handsfree), den har RDS, MP3, Støtte for iphone og ipod, den har usb i front,,den har aux i front og mye mer.. http://www.alpine-europe.com/home/produ ... de-104bti/ Og den kan du justere fargen i lyset på. Den har to forskjellige farger som er meget meget like det som bmw har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 ei, den likte jeg! kan godt hende dette blir en mulig bursdags gave fra fattern takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Bare hyggelig og kunne hjelpe. jeg har aldri hatt en spiller som har vært bedre enn de i fra alpine. God lyd, kraftige spillere, mye muligheter, men allikevel ikek for mye dill dall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Har en litt billigere utgave av den der i touringen og lyset er rimelig nærme orignalbelysningen rundt i bilen, dessuten er spilleren bra på andre viktige områder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 pioneer og kjøp en spiller med minimum 2 rca-utganger, så slipper du y-ledde og all drittlyden som følger med det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå