Madsi Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Skulle starte bilen idag, satte inn nøkkelen å vridde rundt, så gikk den rundt å rundt å rundt å rundt å rundt, 0 motstand, tenningslåsen som er fucka da? noen som veit hvor dyrt det er å bytte i tilfelle? takker for svar
Eksos Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Vil tro at starteren din ikke slår inn, men står på samme plass og roterer .. Edit : etter jeg såg Ole's komentar gikk det opp ett lys for meg, tror jeg misstolka deg litt...
Deep Dish Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Ganske vanlig problem det der, er garantert en "låsepinne" inne i låsen som er knekt... Løsningen finner du her med en DIY video: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1032492 PS: Du burde i fremtiden skrive en bedre overskrift/tema som forklarer problemet, f.eks "Feil med tenningslås, E36" og ikke bare "Hjelp" Mange som ikke gidder å lese alle "Hjelp"trådene som hele tiden dukker opp, og da kan du gå glipp av nyttige tips/hjelp til problemet ditt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå