635csi Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 tlf og gps solgt ja En liten test: Vet du hvordan en Nokia N82 ser ut? Sånn? Eller sånn? Bare sånn at du kan garantere meg at det er en N82 som ligger i pakken du har sendt. Har ikke fått noen pakkelapp ennå.
635csi Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Dersom du som kjøpte denne gps`en er her inne på forumet, kan du da ta kontakt med meg på PM så snart som mulig?
635csi Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Er det noe lurerier på gang.?? Aner en kjempeugle i mosen, men kan ikke bekrefte det før jeg evt. får kontakt med selger eller vedkommende som har kjøpt gps`en
Deep Dish Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Er det noe lurerier på gang.?? Aner en kjempeugle i mosen, men kan ikke bekrefte det før jeg evt. får kontakt med selger eller vedkommende som har kjøpt gps`en Hmm, får håpe det ikke stemmer og at det ordner seg. Har vært litt for mye svindling på forumet i det siste.!!
Zeeks_Racing Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Dersom du som kjøpte denne gps`en er her inne på forumet, kan du da ta kontakt med meg på PM så snart som mulig? du har pm.
extremracing.net Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 burde vel vente i minst 1uke før man påstår at noen har lurt noen her da.. posten kan ta tid vet dere
635csi Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 burde vel vente i minst 1uke før man påstår at noen har lurt noen her da.. posten kan ta tid vet dere Hehe, skal forklare saken senere når jeg får svar fra selger her. Det er ikke akkurat sånn dere kanskje tror. Er ikke selve pakken jeg venter på, men å få en garanti for at det er den varen jeg var lovet som ligger inni
635csi Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Og da kan det herved bekreftes at det er snakk om svindel. Pakken inneholdt langt ifra det den skulle. Skal snakke med Politiet i morgen, men dersom det ikke funker kan det hende jeg trenger litt hjelp fra Bimmersfolk fra Horten-området. Dersom du 335Tic (som garantert er et skryte-nick) vil unngå politianmeldelse o.l. kan du svare på PM`en jeg har sendt deg så snart du leser dette.
635csi Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 En sliten 6300 som ikke ville slå seg på Vet jeg var litt rask i avtrekkeren ved denne handelen og glemte div. forhåndsregler, men gjort er gjort og spist er spist Har advart Zeeks_Racing nå så han ikke henter pakken sin. Noen som har erfaringer om hva Politiet er i stand til å gjøre i sånne saker? Har et navn og en returadresse som ikke stemmer helt overens, men skal nok klare å spore ham opp via kontonr., evt. ved hjelp av Politiet. Bedre jo flere av disse svindlerne vi får stoppet!
exence Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 synd at slike folk skal ha muligheten til å komme inn på forum =/ Synd det der.. jeg tror ikke politiet er til så veldig til stor hjelp her, altså =/
635csi Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Det jeg håper på er at Politiet kan hjelpe meg med å skaffe korrekt navn/adresse på vedkommende. Jeg har jo tross alt et kontonr. å gå etter. Har jeg korrekt navn og adresse er det lite som kan stoppe meg i å få tak i vekommende ja Men synderen skal få en mulighet til å ordne opp etter seg før jeg går ut og offentliggjør full identitet. Samarbeide litt her Zeeks_Racing? Du bor jo litt nærmere enn meg, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå