Gå til innhold

Noia N82 som ny /Navigon 7210 GPS Selges BILLIG!

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
tlf og gps solgt ja

En liten test: Vet du hvordan en Nokia N82 ser ut?

Sånn?

b3373g89jz6vlli9lwrr.jpg

Eller sånn?

hbh15eqyedvo36f85yml.jpg

Bare sånn at du kan garantere meg at det er en N82 som ligger i pakken du har sendt. Har ikke fått noen pakkelapp ennå.

Skrevet

Dersom du som kjøpte denne gps`en er her inne på forumet, kan du da ta kontakt med meg på PM så snart som mulig?

Skrevet
Er det noe lurerier på gang.?? :?

Aner en kjempeugle i mosen, men kan ikke bekrefte det før jeg evt. får kontakt med selger eller vedkommende som har kjøpt gps`en :?

Skrevet
Er det noe lurerier på gang.?? :?

Aner en kjempeugle i mosen, men kan ikke bekrefte det før jeg evt. får kontakt med selger eller vedkommende som har kjøpt gps`en :?

Hmm, får håpe det ikke stemmer og at det ordner seg. Har vært litt for mye svindling på forumet i det siste.!!

Skrevet
burde vel vente i minst 1uke før man påstår at noen har lurt noen her da.. posten kan ta tid vet dere ;)

Hehe, skal forklare saken senere når jeg får svar fra selger her. Det er ikke akkurat sånn dere kanskje tror. Er ikke selve pakken jeg venter på, men å få en garanti for at det er den varen jeg var lovet som ligger inni :)

Skrevet

Og da kan det herved bekreftes at det er snakk om svindel. Pakken inneholdt langt ifra det den skulle.

Skal snakke med Politiet i morgen, men dersom det ikke funker kan det hende jeg trenger litt hjelp fra Bimmersfolk fra Horten-området.

Dersom du 335Tic (som garantert er et skryte-nick) vil unngå politianmeldelse o.l. kan du svare på PM`en jeg har sendt deg så snart du leser dette.

Skrevet

En sliten 6300 som ikke ville slå seg på :twisted:

Vet jeg var litt rask i avtrekkeren ved denne handelen og glemte div. forhåndsregler, men gjort er gjort og spist er spist :lol:

Har advart Zeeks_Racing nå så han ikke henter pakken sin.

Noen som har erfaringer om hva Politiet er i stand til å gjøre i sånne saker? Har et navn og en returadresse som ikke stemmer helt overens, men skal nok klare å spore ham opp via kontonr., evt. ved hjelp av Politiet.

Bedre jo flere av disse svindlerne vi får stoppet!

Skrevet

synd at slike folk skal ha muligheten til å komme inn på forum =/ Synd det der.. jeg tror ikke politiet er til så veldig til stor hjelp her, altså =/

Skrevet

Det jeg håper på er at Politiet kan hjelpe meg med å skaffe korrekt navn/adresse på vedkommende. Jeg har jo tross alt et kontonr. å gå etter.

Har jeg korrekt navn og adresse er det lite som kan stoppe meg i å få tak i vekommende ja :)

Men synderen skal få en mulighet til å ordne opp etter seg før jeg går ut og offentliggjør full identitet.

Samarbeide litt her Zeeks_Racing? Du bor jo litt nærmere enn meg, hehe :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...