Deep Dish Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Helvetes idioter som holder på å svindler ærlige folk her inne. Man skulle statuert ett eksempel, dratt en hel gjeng hjem til vedkommende, laget en tråd med bilder om hva som skjer hvis noen prøver å svindle noen her inne..!
635csi Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Ironisk nok så er dette hva man får igjen for å prøve å opptre seriøst både som kjøper og selger. Har gått veldig bra lenge nå, så det måtte vel bare skje før eller siden. Har en normalt god tone med den lokale lensmannen, så vi får se om han kan hjelpe meg med denne saken. Venter fortsatt på svar fra Zeeks_Racing. Håper han har litt info til meg.
Tom K Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Dette er en av de negative sidene med netthandel, men på hvilken måte betalte du ? hvis du får en kontoutskrift fra banken din så vil det vel stå mottakers navn sammen med kontonr ? ta kontakt med banken din og ta med kopi av annmeldelsen, da får du sikkert de opplysningene du trenger
635csi Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Dette er en av de negative sidene med netthandel, men på hvilken måte betalte du ? hvis du får en kontoutskrift fra banken din så vil det vel stå mottakers navn sammen med kontonr ? ta kontakt med banken din og ta med kopi av annmeldelsen, da får du sikkert de opplysningene du trenger Oppkrav naturligvis, og dumme meg glemte å spørre om fullt navn og tlf.nr. før handelen var gjort Skal snakke med banken min, og med banken der kontonummeret hører hjemme i morgen. Får jeg ikke tilstrekkelig info der får jeg høre om en politianmeldelse hjelper.
Tom K Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Når jeg kjøper av private på nett så ber jeg alltid om å få kontonr så jeg kan overføre penger via nettbank, da er man garantert å finne igjen vedkommende, har handlet på nett sikkert 100 ganger og foreløbig har jeg ikke blitt lurt, men før eller siden så skjer det vel, og da blir det til å sette seg i bilen å reise hjem til vedkommende, selv om det koster 10 ganger så mye som summen jeg ble lurt for
Hauso Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Når jeg kjøper av private på nett så ber jeg alltid om å få kontonr så jeg kan overføre penger via nettbank, da er man garantert å finne igjen vedkommende, har handlet på nett sikkert 100 ganger og foreløbig har jeg ikke blitt lurt, men før eller siden så skjer det vel, og da blir det til å sette seg i bilen å reise hjem til vedkommende, selv om det koster 10 ganger så mye som summen jeg ble lurt for Enig. + 1 dette handler ikke alltid om kjøpesummen, men bare prinsipp.
Tom K Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Helt klart, jeg kjører gladelig 50 mil for å statuere et eksempel,
Simon S Arvesen Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Jeg har også blitt svindlett av denne karen! Jeg vant budrunden på Nokia N82. Var bare en tom eske med noen plastposer og Nokia 5130 Embalasje, ingen mobil. 1500kr i oppkrav. 335Tic svarer ikke på PM.
Tom K Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Da bør dere anmelde saken, når det er så mange så må politiet ta det alvorlig, det var noen lignende tilfeller på QXL for noen år siden og der var politiet veldig aktive, ellers så synes jeg dere skal legge ut navn og adresse på fyren her så han ikke bare fortsetter på andre forum, hvis dere ikke har lyst til å legge det ut selv så send navnet hans til meg på pm så skal jeg legge det ut både her og på andre forum
635csi Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Jeg har også blitt svindlett av denne karen!Jeg vant budrunden på Nokia N82. Var bare en tom eske med noen plastposer og Nokia 5130 Embalasje, ingen mobil. 1500kr i oppkrav. 335Tic svarer ikke på PM. Du har PM!
Simon S Arvesen Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Ja jeg skal snart opp på stasjonen og annmelde det. Så det synest jeg alle skal gjøre, jo flere jo bedre. Prøver å ordne det på den enkle måten. Går ikke det, får vi ta saken i egne hender Fordelen med postoppkrav er att man må ha riktig navn og adresse. For pengene skal komme på selgers konto
diesel_luring Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 ja men man trenger ikke oppgi avsenders adresse. skjønner ikke at folk gidder å gjøre seg til kjeltring for så lite penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå