Sonicx66 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 hehe spiller noe helt forj*** m eg si har hatt 12'' gz hydrogener før spiller ganske bra de har den største forsterkeren til cadence ZRS 7500D trur eg den hette? kostar 13 000 om eg ikke husker veldig fel. kjøpt på bassbrothers i fosnavåg.skal ta meg en tur innpå å sjekke du ja er ikke mange som har slike biler
93525ix Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Hehe, såppas Men hvilken forandring blir det i lyden når man snur elementet den veien som du har gjort? Sant nok
Sonicx66 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 eneste du forandrer er att subbene speler innover alså slår innover. mn d kan forandres med å bytte om + og - eller du kan gjøre d via spilleren åsså får du liiiit større volum me tanke på att subben er på utsiden av kassa ikke merkbart igrunnen såg en kjapp tur inn på din e34 var d ikke ett helv**** å fikse en bil som er trykt inn på begge sider bak? har en annen ix til deg om du vil ha den 92'' uten vanos som har litt små bulker og rust tror d er mindre arbeid en d du har jort på din om du er intrisert skal dumpe karosseriet når eg blir ferdi og demontere d
93525ix Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Okei ser kult ut hverfall. Hehe, var litt jobb ja, men jeg skaffa hjulbuer først, så ble den sendt inn til en oppretter så Trenger ikke flere, har en sedan til som er litt motorfiks på Men er det noen interessante deler på den da?
Sonicx66 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 okok ja om du fekk d jort på verksted så ble d sikkert bra mnja. har sportsstoler. mn med en del hull i på førerstolen. ellers er d ikke noe spesielt me den. el ruter framme, standar kjøre komputer, osv. ikke d feteste av d fete
93525ix Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Hehe, er vell samme greia som jeg har egentlig, er det manuell kasse i den?
Spankus Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Tøff bil du har der! Fint att du passer såpass på den Hvor fikk du tak i den hvite stripa på panseret?? Fikk lyst på slik selv V8 front er og blir helt rått! Rått anlegg! Liker bilen din!
93525ix Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Har automat i min, har lyst å bytte til manuell etterhvert, men vet ikke om det lar seg gjøre og om hvor mye jobb det er
Sonicx66 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Tøff bil du har der!Fint att du passer såpass på den Hvor fikk du tak i den hvite stripa på panseret?? Fikk lyst på slik selv V8 front er og blir helt rått! Rått anlegg! Liker bilen din! ja eg prøver så gått eg kan å halde den vedlike + bytte å fikse litt på utsene å utstyrsmessig stripa var på pansere og d var ned over tryne også tror eg skal lage til d ijenn da ja er bare å kjøpe billi ja eg angrer ikke på v8 fronten jo takk for d! gler meg til å bli ferdi me d har litt finpussing å justering ijenn. kjøpe ny spiller å nytt frontsett så har eg d eg trenger
Sonicx66 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Har automat i min, har lyst å bytte til manuell etterhvert, men vet ikke om det lar seg gjøre og om hvor mye jobb det er har kansje en til deg som vi kan bytte men har en kompis som har automat som og vil bytte mn d er til en 2 liter :S så tviler litt på om d passer om eg skal ha 4x4 :S enklere å ha av en manuell en en automat må løyse av starteren å løyse viskosekåblinga om eg ikkje husker fel :S meden kassa er på
93525ix Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Heheh, får ikke lappen før i mai, så skal prøve med automat først Men man har nok mest gøy med manuell om vinteren i hvertfall
Sonicx66 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 ja d har du har lyst på automat sida eg ikkje skal spinne å herje åsså er d herligere å kjøre her eg bor sida masse gas å brems heile tida drit veier å humper å kryss osv
93525ix Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Hehe, bor ikke på nå særlig stor plass men - Fauske Men som sagt, skal prøve meg med automat i første omgang
Sonicx66 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 okok ja nei bor ikke på noen serli stor plass eg heller mn kjører nå til sivilisasjonen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå