Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe :P spiller noe helt forj*** m eg si :P
har hatt 12'' gz hydrogener før :P spiller ganske bra de ;) har den største forsterkeren til cadence :P ZRS 7500D trur eg den hette? kostar 13 000 om eg ikke husker veldig fel. kjøpt på bassbrothers i fosnavåg.

skal ta meg en tur innpå å sjekke du ;) ja er ikke mange som har slike biler ;)

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

eneste du forandrer er att subbene speler innover alså slår innover. mn d kan forandres med å bytte om + og -

eller du kan gjøre d via spilleren :P åsså får du liiiit større volum me tanke på att subben er på utsiden av kassa :P ikke merkbart igrunnen :P

såg en kjapp tur inn på din e34 :P var d ikke ett helv**** å fikse en bil som er trykt inn på begge sider bak? :o har en annen ix til deg om du vil ha den :P 92'' uten vanos som har litt små bulker og rust :P tror d er mindre arbeid en d du har jort på din :P om du er intrisert ;) skal dumpe karosseriet når eg blir ferdi og demontere d :P

Skrevet

Okei :) ser kult ut hverfall.

Hehe, var litt jobb ja, men jeg skaffa hjulbuer først, så ble den sendt inn til en oppretter så :P

Trenger ikke flere, har en sedan til som er litt motorfiks på :P

Men er det noen interessante deler på den da? :P

Skrevet

okok :P ja om du fekk d jort på verksted så ble d sikkert bra :P

mnja. har sportsstoler. mn med en del hull i på førerstolen. ellers er d ikke noe spesielt me den. el ruter framme, standar kjøre komputer, osv. ikke d feteste av d fete :P

Skrevet

Tøff bil du har der!

Fint att du passer såpass på den :)

Hvor fikk du tak i den hvite stripa på panseret??

Fikk lyst på slik selv :P

V8 front er og blir helt rått!

Rått anlegg!

Liker bilen din!

Skrevet
Tøff bil du har der!

Fint att du passer såpass på den :)

Hvor fikk du tak i den hvite stripa på panseret??

Fikk lyst på slik selv :P

V8 front er og blir helt rått!

Rått anlegg!

Liker bilen din!

ja eg prøver så gått eg kan å halde den vedlike :) + bytte å fikse litt på utsene å utstyrsmessig ;)

stripa var på pansere :P og d var ned over tryne også :P tror eg skal lage til d ijenn da :)

ja er bare å kjøpe :P billi :P

ja eg angrer ikke på v8 fronten ;)

jo takk for d! ;) gler meg til å bli ferdi me d :D har litt finpussing å justering ijenn. kjøpe ny spiller å nytt frontsett så har eg d eg trenger :)

Skrevet
Har automat i min, har lyst å bytte til manuell etterhvert, men vet ikke om det lar seg gjøre og om hvor mye jobb det er :P

har kansje en til deg som vi kan bytte :P men har en kompis som har automat som og vil bytte :P mn d er til en 2 liter :S så tviler litt på om d passer om eg skal ha 4x4 :S enklere å ha av en manuell en en automat :P

må løyse av starteren å løyse viskosekåblinga om eg ikkje husker fel :S meden kassa er på :P

Skrevet

ja d har du :P har lyst på automat sida eg ikkje skal spinne å herje :P åsså er d herligere å kjøre her eg bor sida masse gas å brems heile tida :P drit veier å humper å kryss osv :P

Skrevet

okok :P ja nei bor ikke på noen serli stor plass eg heller :P mn kjører nå til sivilisasjonen da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...