Rotty Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Linken din funker dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Takker:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Takker:D no problem lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Fått en par mailer her med par spm så svare her så slipper det bli så mye copy and paste hehe. Det jeg kommer på i farta: Def varmeapparatmotor (funke men høres ut som en flymotor) Rust på bakluka Foringen enten til diff eller mellomaksling er dårlig Montere div intriør står igjen viseren til varme virker ikke, enten dårlig kontakt eller printplata. ikke sjekka. Liten lekasje på eksos v bakre potte pga manglende feste begge bøtteseten er ok men litt skittne (ikke stygge) Er komplett bil men som sagt litt monteringsarbeid på intriør da jeg hopper på krykker og ikke gidder selv. fanger fram og bak trenger rettes da festene er bøyde, vises nesten ikke. er bare spørre om noen vil ha bilder av diverse Kan sende med 2 delemotorer for en liten sum exstra nesten komplette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Selger litt billigere med andre felger jeg har liggende(sommerhjul på 15t.alu) mye bil igjen for den som kan skru litt sjøl:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg