Gå til innhold

antenne signal e36 touring 98mod


Anbefalte innlegg

i bilen til dama er det ikke noen utvendig antenne, orginal cd spillern har en ekstra kabel som følger antenne kabelen og har en egen plugg bak på orginal spilleren, går ut i fra at denne er antenne signal forsterker på et vis, hvordan gjør man for og få antenne signal på ettermonterte spillere? orginal spilleren virker desverre ikke lenger, og er nokså viktig og ha radio!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm.. hvis jeg formulerte meg dårlig lurer jeg på hva jeg skal gjøre med den ekstra kabelene som jeg går ut i fra at er antenne signal forsterker siden bilen ikke har noen utvendig antenne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm.. hvis jeg formulerte meg dårlig lurer jeg på hva jeg skal gjøre med den ekstra kabelene som jeg går ut i fra at er antenne signal forsterker siden bilen ikke har noen utvendig antenne..

Var litt usikker på hva du mente, men er med nå 8)

Men jeg har ikke slik kabel på min, og jeg har jo også 1998 E36 touring.

Jeg har bare en kabel fra antennen i bakruta og inn på spilleren, fungerer som juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

har heller ikke klart å søke opp svar på hvor den lille antenne kontakten skal kobles ved innsetting av ny stereo. har førsøkt paralell kobling med vanlig antenne og 12v uten å få signal på radioen, Original radio hadde godt signal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...