Gå til innhold

Biltuning.no - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nettopp kjøpt meg en BMW 318 DAT - 143hk , 2009 modell. Jeg hadde fra før 320i, og syntes da denne nye var litt "sløv"

Fikk et tips om biltuning.no, og fant produktet som er linket til under. Jeg har lite peilingpå bil generelt og lurer på om det er noe negativt i å bruke denne type tuning? Er det så enkelt som det ser ut på videosnutten her, og vil jeg merke noen forskjell?

http://www.biltuning.no/tuning/bmw/tuningstyling154.htm

Setter pris på svar :)

Mvh

Kjell I Ø

Skrevet

styr unna slike bokser.. stod en artikkel i bladet motor ang dette. i værste fall ødelegger du motoren. dem opplevde at med en sli boks, fikk man mindre effekt. gå heller for en chip fra www.trimchip.com

en kompis av meg hadde en tuning boks i sin 318d. han merket stor forskjell på boksen og en chip, var som natt og dag.

Skrevet

Jeg har god erfaring med omprogrammering fra TurboTeknikk, eller Superchip. Kollega har god erfaring med TS sin omprogrammering, men det koster litt mer.

Evt. kan du høre med Chiptuning Direct (link til høyre her) om de har boks til deg. De har ganske bra priser.

Forøvrig kjører en annen kollega med "powerboks" av ukjent merke på E39 525tdsAT uten at han har hatt noe problemer med den. Soter litt, men går bra.

combatkit, Nå er ikke jeg noen powerboksfantast, liker best omprogrammering, men må vel allikevel innrømme at jeg ikke setter hele min lit til artikler i Motor.. det er vel på nivå med Dinside..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...