wolffuz Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei! nå skal jeg til å bytte clutch når den er helt gåen, og samtidi skal jeg bytte noe en kar sa var foringer i giroverføringen eller no sånt, gjør ihvertfall at girstanga blir helt slakk, nesten så man er heldig om man får den i gir om dere skjønner ;D så lurte jeg litt på hvor får jeg kjøpt billigst clutch og utløserlager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 koed har vell greie priser. skal du ordne slarken i giroverføringen har schmiedmann sett for dette. og vis du begynner med det ville jeg gått for short shift i tillegg. koster 500,- ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 okei. vet du hva delene til å ordne slarken heter? er ikke interessert i å bruke en krone mer en det koster og få det bra, bilen er bare bruksbil å ikke noe jeg skal påkoste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Bruk ETK som det er link til på denne siden eller nettbutikken til GSbildeler. Da finner du ut hva du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 http://www.schmiedmann.no/3_serie/E30/r ... 1.htm#pg49 bla litt ned på siden til du finner gear shift foringssett her er en link til schmiedmann sitt sett for å få vekk slark på gir overføring. her følger med alt du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 takker meget for link jallaask;* da regner jeg med at dette : http://www.schmiedmann.no/306/produkt/21211223101.htm er clutchen til min E30 320i 1988? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå