Hoem Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Hva er det som trigger dette? Fikk opp et svak lys på blinklyset inne i instrumentet, så gikk jeg ut for å sjekke om pæra var gått, da lyste blinklyset kontant. Siden jeg visste at ene lykta satt dårlig tok jeg bare og dunka den litt så forsvant blinklyset som lyste kontant.. Nå angrer jeg meg fordi jeg syntes det var ganske kult, hvordan får jeg dette tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 skal vel lyse svakt når parklyset går på den siden. For å få det slik til vanlig må du kjøpe blinklys med 2 polet holder, og 2 polet pære, og koble deg inn på parklyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Blinklyset lyser permanent når både nærlys og parklys er gåent... så ingen skal tro at det er en motorsykkel som kommer. Alle biler burde vært så smarte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Tok av ledningene til nærlyset og park, men de lyste ikke!! Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå