BMW_320_e30 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 hei, lurer bare på om noen har bilder av e30 med forskjellige farget neonlys... grunnen til at jeg lager dette emnet er fordi jeg har lyst på neonlys på bilen min men vet ikke helt vilken farge jeg vil ha ps. her er bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 ikke hoR opp bimmern slik! Ser så jevli low ut. fy får fuglene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Skal du seriøst putte neon lys under bilen? er ikke det litt 2001?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Ikke ha på neonlys på bilen da greit alle har hver sin smak, men det finnes jo ikke kult/fint/passende på en slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg ville valgt hvit eller rødt lys hvis jeg hadde hatt neon, har prøvd noen små noen på mopeden jeg hadde, det funker litt dårlig, men hadde jeg tatt crome teip på oversiden av lysene hadde det funket mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 neonlys er litt last year:P skal man ha det må det vel vær drifting bil, som blir brukt på løp opp kvelden, da er det fett! men ikke ellers:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 teit? last year? eller ikje fette rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 ja dær har du.... ganske stili den dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 huff da,ikke gjør det!! ser bare teit ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 huff da,ikke gjør det!!ser bare teit ut.. det går ikke ant at dere synes det ser teit ut:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 huff da,ikke gjør det!!ser bare teit ut.. det går ikke ant at dere synes det ser teit ut:S jo d går faktisk ganske bra. NEON-lys henger på gammle vrak som blir eid av folk som prøver å gjøre noe for å få bilen tøff (uten noe særlig hell), EVT en japse-bil som står til utstilling, selv jeg personlig ikke synes det er kult heller. men for all del, det er min mening som nevnt tidligere her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Vil si det ødelegger en BMW og ser ikke bra ut, men setter du på så ha hvite lys ikke fargede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 hehe, ja man ødelegger ikke en bil med å sette på 4 lys rør under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 hehe, ja man ødelegger ikke en bil med å sette på 4 lys rør under. ikke fysisk, men psykisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Altså, det ser jo faktisk ikke ut. Det hører med til need for speed og lekebiler fra japan Men som sagt før her, dette er vår mening, og smaken er som baken, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå