Gå til innhold

Svingshjuls demper medbringer fra ppf. Jævla møk?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med bringer fra ppf og skulle montere denne. Det står en styretapp i denne. Denne viste seg å være så løs at jeg kunne trykke den igjennom med fingeren. Dette resulterte i at når jeg monterte svinghjulsdemper på medbringeren dro styretapp rett inn i registerdekslet av aluminium. Heldigvis hadde jeg sjekket dette så jeg demonterte etter montering får sjekke. Den hadde vandret rett inn i alu. Hadde jeg startet hadde nok resultatet blitt fint vil jeg tro. Nå lurer jeg på å event å levere den gamle tilbake til ppf og bruke den org fra bmw heller. Noe som har erfaringer med dette? :evil:

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=447

Skrevet

Prøvekjørte i går. Går som drøm helt til ca 1 bar så kommer fusken. Alle tenningsdeler er nye bortsett fra lokk og rotor. Disse er nå bestilt. Er det ikke det, ser jeg ingen annen råd enn å plukke opp motoren igjen. Skjønner ikke at den ikke skulle ville gå nå. Gikk jo som fan i benken og etterpå.

Når det gjelder å skremme dere to tror jeg det kan bli vanskelig, men å få fram smilet burde gå..

Skrevet

Kan legge til at delene og forsendelsen fra koed koster meg 1000kr. 1200 for bare lokket hos både gs og bilia(tronerud) Så kommer rotor i tillig dobbelt så dyr og sending i tilleg fra gs da. Så gs er faktisk det dyreste alternativet jeg kunne valgt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...