E28 TURBO Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Har fått med bringer fra ppf og skulle montere denne. Det står en styretapp i denne. Denne viste seg å være så løs at jeg kunne trykke den igjennom med fingeren. Dette resulterte i at når jeg monterte svinghjulsdemper på medbringeren dro styretapp rett inn i registerdekslet av aluminium. Heldigvis hadde jeg sjekket dette så jeg demonterte etter montering får sjekke. Den hadde vandret rett inn i alu. Hadde jeg startet hadde nok resultatet blitt fint vil jeg tro. Nå lurer jeg på å event å levere den gamle tilbake til ppf og bruke den org fra bmw heller. Noe som har erfaringer med dette? http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=447
E28 TURBO Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Reparte selv med å klinke tapp. Men litt skummelt ja..
destroyy Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Da er bilen snart klar for å skremme dritten ut av meg og morty da?
E28 TURBO Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Prøvekjørte i går. Går som drøm helt til ca 1 bar så kommer fusken. Alle tenningsdeler er nye bortsett fra lokk og rotor. Disse er nå bestilt. Er det ikke det, ser jeg ingen annen råd enn å plukke opp motoren igjen. Skjønner ikke at den ikke skulle ville gå nå. Gikk jo som fan i benken og etterpå. Når det gjelder å skremme dere to tror jeg det kan bli vanskelig, men å få fram smilet burde gå..
E28 TURBO Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Kan legge til at delene og forsendelsen fra koed koster meg 1000kr. 1200 for bare lokket hos både gs og bilia(tronerud) Så kommer rotor i tillig dobbelt så dyr og sending i tilleg fra gs da. Så gs er faktisk det dyreste alternativet jeg kunne valgt!
destroyy Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 NÅ er vel ikke akkurat det no nyhet? Ei venninne handlet gasspjeldsensor, hundrelapp hos koed..... over tusenlappen hos gs / bmw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå