wolffuz Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei! jeg vil gjerne legge ut noen bilder av førstebilen min Karosseri osv har gått 230 000km ca. setetrekkene er der fordi førersetet er ganske slitt. alt er fint bortsett fra mangel av 1stk grøftlys og 1stk "luftinntak" vurderer og selge om jeg får noen fornuftige bud. Kommentarer ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 bumpibjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 et lite tips. vask bilen neste gang du tar bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 hehe, tok bare noen bilder;D er bare for å moro at jeg legger ut, er ikke føre til å vaske heller:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 b u m p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Du fikk litt pes for den rene bilen Men det er mye sant i det. Det er mye lettere å gjøre seg opp en mening om bilen hvis du bare gidder å vaske den først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 riv av streameren i bakruta el evt sot hele om du må ha noe. shadowlinelister. is-leppe? hvis den er bra teknisk og karosserimessig er det vel en drøss med muligheter for å få en kurrant bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 riv av streameren i bakruta el evt sot hele om du må ha noe. shadowlinelister. is-leppe? hvis den er bra teknisk og karosserimessig er det vel en drøss med muligheter for å få en kurrant bil hehe, har ikke tenkt å koste på den noe annet enn ny clutch til uka;D streameren er igjen fordi hele bakruta var sota men den var delt der, så var jeg dritlei av å ta av sotfilm bak + bakruter så skal nok av med streameren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 pris du har tenkt deg a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 kom med bud dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 NYE BILDER ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Pris har du tenkt deg? Send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå