conan Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Oppdatert med enda flere dårlige bilder og priser. da kan jeg jo komme med et dårlig bud på 500 m frakt for begge ea lyktene da
kampen Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Det blir nok i minste laget. Heller kanskje mer mot useriøst..
kampen Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Koffertlokket gikk nok med i smellen. Det ser helt ut, men der er nok muligens skjevt. Det er også en liten bulk på det fra tidligere. Dog lite rust. Så det er nok best å lete videre. Beklager!
ZIddO Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 hvilke av festene er dårli på frontlysa? er d festene til blinklys?
A3c5e9 Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 hvordan er skjermene framme? såg høyre var litt most, men er det så gale at det ikke går å rette det ut igjen? Er det rust på de? pris?
kampen Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Ingen som trenger noen interiørdeler her? Har teppe, frontstoler, bakseterygg + alt annnet inni bilen. Se bilder i første post og kom med bud! Dette er solgt: - lykter - framskjermer - front - venstre dør bak - begge frontdørene - muligens eksos - M40 delemotor
kampen Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 - Komplett svart\grått interiør som er meget pent til 1500 kr (Det følger med dørsider og det er nakkestøtter bak.) Skal du bygge om bilen din fra grått til svart interiør så har jeg komplett alt inni bilen. Det vil si gulvteppe i mørkt grått, svart dash, svarte sidepaneler, hvit/grått taktrekk osv. 2500 kr for alt ovenfor. - Grått gulvteppe til sedan 500 kr - Svarte/gråe stoler foran 500 kr for begge - Støtdempere bak 250 kr stk. (selges samlet) - Venstre bakdør 300 kr (med vinduer og sentrallås) - Bakre eksos som ny til 318i 1000 kr - M43b18 med girkasse og ledningsnett 4000 - Har diverse bremser, komplette fjærbein med mer liggende også. - Har også blinklys (hvite/gule), enkle lykter, gummilister/pakninger - Øyelokk - abs sensor - lambda - Taklukekasett med el-motor 1500 kr Trenger du noe som ikke er nevnt her så send meg en melding eller ring på 97088747.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå