Gå til innhold

Perfero's e34 518i 1995

Share

Anbefalte innlegg

Hei! Er ny på forumet her, så håper dere overlever om jeg virker litt uvitende!

Bare for å introdusere meg litt, er jeg en 17 år gammel kar som fyller 18 i november og har nylig kjøpt meg bil!

Det ble en BMW 518i e34 1995 modell som er førstegangsregistrert i 1996 til den nette sum av 33 000 eksl. avgifter.

Bilen er teknisk sett helt fullstendig strøken! Den er gått 155 000km som jeg vil si er lite til en slik bil å vær i tillegg til at det er liten motor med manuell kasse så det blir jo selvsagt ikke så mye slitasje på diverse deler som det blir med en større maskin :)

Den er kjempegod å kjøre synes jeg og interiør er også strøkent. Eneste når jeg kjøpte den var at den hadde vert borti et autovern så dette har jeg fiksa så godt som jeg kunne med sparkel og lakk og det ble egentlig bra nok for meg.

Bilen bruker ikke så all verdens med drivstoff heller og det er positivt for en fattig student :)

I august i fjor ble toppakning byttet på verksted og bremseskiver /kaliptere ble også byttet grunnet slitasje og en feilmontering som var avgjørende for at byttet måtte gjøres.

Så bremsene er jo da helt nye !

Har litt småplaner når penger strekker til, er ikke akkurat mindblowing men litt smooth bil vil jeg ha, skal ikke så mye til synes jeg på e34!

-Blir da kanskje hvite glass bak (midterste rekken, ikke blinklys eller de nederste)

- Litt senk

- Nye felger, har sykt lyst på M5 felger, men får se. Tar gjerne imot tips! Vil ha noen på rundt 17-18 " med passelig dimensjoner, så det går an å kjøre på (vet ikke helt hvor mye som skal til før det merkes noe særlig så ikke skyt meg her :P )

- Ny endestuss

- Sub/bass til å ha i bagasjerommet. Trenger litt mer bass, diskantene er gode nok.

Men nok preik! Legger noen bilder her jeg!

Her er den med vinterdekk (har satt på sommerfelger nå)

IMG_0977.jpg

Bak.jpg

Baksete.jpg

IMG_0987.jpg

3.jpg

Her er merkene etter autovern blitt pusset ned

Merkerutensparkel.jpg

Videre

Medsparkel.jpg

Her er ferdig resultat. Ser litt mattere ut enn det er!

IMG_1067.jpg

IMG_1072.jpg

Håper dere liker bilen min! :)

Mvh Anders!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin børse det der :) Og velkommen til forumet!

Synes de lysa du har er ganske fete, hadde du bare fått hvite blinkers helt øverst! :D Har selv de lysa du tenker på, og de er fine de altså.

Det JEG synes ska bli gjort er

- Hvite blinkers foran

- Sorte Hella frontlykter (etterhvert som penger strekker til)

- Kanskje tone rutene litt? :)

Er så lite som ska til for å få disse bilene fine. Har bredfronten på min og, pluss m5 felger (E39). Gleder meg som en UNGE til jeg kan sette de på igjen.

Gleder meg til å se resultatet til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Flott at du liker bilen :)

Ja, høres ut som gode forslag det. Du har ikke en link til desse sorte lyktene og for den del, hvite blinklys og de bak? :)

Evt. bilder av bilen din om du har dette? :)

Har du bilde av din med m5 felgene?

Edit: Resultat og resultat, dette er noe som kommer til å gå over lang tid :P Men tar litt om gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det ;) Har ikke link til noen fine lykter? :)

Og så tenker jeg jo på senk da, men hvor mye er ca passelig? Så nettop innom tråden din og den var senka 35mm?

Er det i det hele tatt lett å senke en bil? Må hele demperene byttes eller er det bare fjørene? Er veldig ny på dette, bare holdt på med moped til nå jeg ><

Felgene dine var jo og veldig fine, finnes vel mange ganske like dem på markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah :) Høres jo greit ut det! Har sett de er litt lavere framme på noen ja, synes det var veldig tøft!

Hmm, skulle vertfall hatt noen fine felger ja :)

Hehe, jepp, joina MP i 06 jeg og er skribent der nå med over 3000 innlegg så mopeden kan jeg inn og ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah :) Høres jo greit ut det! Har sett de er litt lavere framme på noen ja, synes det var veldig tøft!

Hmm, skulle vertfall hatt noen fine felger ja :)

Hehe, jepp, joina MP i 06 jeg og er skribent der nå med over 3000 innlegg så mopeden kan jeg inn og ut ;)

nesten 5k innlegg der jeg nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...