ThomasB Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Har selv karbonsort e61 m-pakke..men skuller jeg kjøpt ny i dag hadde jeg kjøpt hvit..den er bare helt rå Holder med deg i den, får mer og mer sans for hvite biler.
Morten01 Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Sapphireblack metallic svart skal være svart Har denna fargen sjøl, og den er nydelig
West Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Det er absolutt en smakssak Og det skal det være. Men håper trådstarter nå vet at en bil med M-pakke kan bestilles i alle standardfarger, i tillegg til "spesialfargene" som er tilgjengelig for M-pakkebilene. Samtidig som han da har fått litt synsing om hvorfor de fleste velger spesialfarge. Jeg ser poenget til West, men hvor stor andel av BMW-er som selges har M-pakke? Vi på bimmers utgjør neppe majoriteten av de som kjøper nybil per år. Nyere brukte biler ender opp hos "oss" har kanskje en tendens til å ha M-pakke så vi har inntrykk av at "alle" har M-pakke. Det samme gjelder f.eks. felger som BBS CH (som jeg forøvrig kjøpte tross ramaskrik om at "alle" hadde det). Kan knapt huske å ha sett noen andre i Oslo med de felgene på en BMW. Vi som er såpass interesserte og engasjerte at vi er på dette forumet kan lett få en noe forvridd virkelighetsoppfatning (og det er ikke negativt i mine øyne) Oioioi, det var dagens tur på vidda. Håper trådstarter blir happy Takk for det , ja jeg har fått svar på mange av de tingene jeg lurte på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå