|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Hei folkens, veit det er mange forskjellige måter å senke kompen når man skal overladde litt men kva er evt den beste måten uten å bruke masse penger? Veit mange dreier stempela men om dette holder i lengda? Kva med MLS pkn, veit den er vanskli å få tett men er dette meir driftsikkert? Har og hørt om att folk bruker 2 originale topp pkn i tilegg til att dei får lagd seg en pkn i stål som dei legger imellom? Håper på tips Takker for svar
camxer Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Kjøre på E85? E85 kan dog være litt vanskelig å få tak i her i norge...
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Kjøre på E85? E85 kan dog være litt vanskelig å få tak i her i norge... Er vel en del ombygging for å kunne kjøre på dette?
Bmw_325i_ Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 dreie ned stempler går fint. dreide ned stempla mine 3mm (preface motor) endte opp med 8.6:1 i komp mener jeg det var. bruker du kat stempel å dreier av like mye får du 8.1:1 i komp. 3mm går fint med tanke på squish arealet, samt at du har igjen rundt 5mm gods. nok i massevis så lenge du holder deg unna tenningsbank
DreRacing@ Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 skal man kjøre e85 er det jo bare tull og senke kompresjonen
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 blir da seende slik ut Har lyst å satse på dette
Bmw_325i_ Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 absolutt noe å satse på veit flere har fått bra resultater i benken me org innmat og kun senket komp med å ta av litt på stempla. vært i kontakt med flere i sverige som anbefalte meg å gå den veien hvis man ikke hadde planer om smidd innmat. men har ikke fått testa selv ennå, da motorn min ikke er helt ferdig ennå
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 absolutt noe å satse på veit flere har fått bra resultater i benken me org innmat og kun senket komp med å ta av litt på stempla. vært i kontakt med flere i sverige som anbefalte meg å gå den veien hvis man ikke hadde planer om smidd innmat. men har ikke fått testa selv ennå, da motorn min ikke er helt ferdig ennå Oki, eg skal ta ut motor og gir ikveld tenkte eg Gleder meg som en unge, skal og ta alt av rust denne gangen..Vil ha det strøkent
Bmw_325i_ Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 det er det bare å gjøre vettu greit å dekomprimere litt.. har ikke vurdert pianotråd i samma slengen a? da går det jo an å kjøre på litt trykk me org pakning uten at du trenger å bekymre deg for det hvertfall
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Andre planer kjem etter kvert som dei bli gjennomført Det meste er usikkert enda
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 skjønner..lykke til med prosjekt Takk takk
Hellems, E30 Skrevet Mars 14, 2013 Skrevet Mars 14, 2013 Hey hey! vurderer turbo selv på en M20B25 motor med 8,27bar i komp. det går fint og sette turbo på det? en som snakka om at det burde være 10-11 bar.. så dette var en veldig gammel tråd men jeg prøver:) håper på svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå