bmw328 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 noen som har erfaringer fra bestilling på autoshineshop.no? har bestilt xenon kit derfra gått 3uker og ikke fått den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Forundrer meg ikke! En bekjent av meg bestilte et sett med speil for 4 uker, ennå ikke fått det, enda det ligger på lager slapt og rotete firma er mitt inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 surr og rør as burde firmaet hete. er utrolig mye usreiøse styling firmaer for tia desverre. veit at folk har venta i flere mnd på feks emblemfri grill til golf3 fra autoshineshop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 okay takker for svar får jeg vente litt til da og se om jeg får tinga mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 ring og purr de, kan virke som den eneste måten å få de til å sende:) Sure greier.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 ring og purr de, kan virke som den eneste måten å få de til å sende:) Sure greier.... Forutsatt at han tar telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå