Cumberdale Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Kjøper henter/betaler frakt. De befinner seg i Kristiansund, og er pent brukt. Med varme. E39 Sedan uten nedfellbart baksete MED skipose. Gi bud. Noen bilder; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild-Bechmann Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Er innterisert i førerstolen. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Er innterisert i førerstolen. Pris? selger helst alt i en haug. om ingen vil ha alt hiver jeg det på dynga, og du får framsetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild-Bechmann Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Du kan ringe 90635577 så kan vi bli enige om pris og om henting evnt sending av stol og kanskje skiposen er av interesse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astar Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Er intr. i førerstol jeg også. Kan nok hente det hos deg. Kan da også ta med resten av setene da jeg har godt med lagringsplass. Fått noen bud da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Er intr. i førerstol jeg også. Kan nok hente det hos deg. Kan da også ta med resten av setene da jeg har godt med lagringsplass. Fått noen bud da? ikke fått noe bud. henter du selv så blir vi sikkert enige om en pris. ring meg på 93855911. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Om jeg har gjort dette riktig har du PM nå Astar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kargor Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Hei Er interessert i passasjersetet. Er airbag følerne i setet i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå