Gaupås'n Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Jeg har problemer med varmeapparatet mitt Luftekanalene som blåser på beina blåser bare full varme uansett hva jeg stiller apparatet på.. De andre kanalene blåser riktig temperatur. Noen som har peiling på hva som kan være årsaken til dette? Litt kjipt å svette på beina hver gang jeg skal ut å sige.. Håper hvertfal jeg får fikset dette til det blir varmere i været, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Hva slags varmeaperat har du da ? Automatisk klima, eller vanlig manuell løsning ? Vrir du på brytere, eller trykker du på knapper ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IAXPOWER Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Kan være en motstand for viften som er ødelagdt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IAXPOWER Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Kan være en motstand for viften som er ødelagdt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Er fleire som har hatt det problemet før. Eg meiner at det var varmeventilane som var problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Det er automatisk klima jeg har.. Så det kan altså være forskjellige ting som feiler, hva er denne motstanden og hvor ligger den? Varmeventiler? Hehe, jeg trenger tydeligvis en forklaring her Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Søker på forum som har hatt mange tråder fra før: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... e+motstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Tusen takk for den du mudbug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå