BimmerE46 Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Kjøpte meg denne sony mobilen for å prøve bare, er egentlig fornøyd med den. Veldig gode taster på den faktisk, men jeg er ikke noe "ericsson" menneske, trives bedre med Nokia, og alt utstyret i bilen og hjemme er til nokia mobiler, så jeg velger å gå tilbake til nokia. Med denne mobilen så følger alt det originale utstyret med. Eske, lader, kabler, bøker, osv osv....Kvittering, og da er Garantien der og. Mobilen er meget pen, og er svart. Ikke noen ødelagte knapper. Når det gjelder slitasje så er det vanlig lommeslitasje, (opp og ned av bukse lomma) aldri vært i bakken eller noe! Tenker en pris på rundt 2000 kr, da de ligger både høyere og laver på finn.no... Men de som vil gi bud må gjerne gjøre det. Edit: Ikke operatørlåst. Kan nåes på 40494853, ps: sender ikke i oppkrav uten forskuddsbetaling av porto
BimmerE46 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 tja? 3 mnd eller no, har ikke kvitteringen foran meg nå. Men ikke stort mer enn 3 mnd...
BimmerE46 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 eeehhhh??? litt lite kanskje, men men er jo en start... notert men ikke akeptert enda
cato320 Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 hehe så sant så sant 550 da:p Fra spøk til alvor:) byr det:p så får jeg se om det blir noe mer liv her:)
BimmerE46 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 åh åh åh pass deg nå så ikke dette blir for dyrt for deg
BimmerE46 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Kan du ta noen bilder av telefonen med slitasje ? hei, kan prøve å ordne det til i morgen ... ikke sikkert det blir lett, dersom småripene omtrent ikke synes... men skal prøve..
BimmerE46 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 budene er notert, og det høyeste til nå er 1500, men fortsatt så kan det stige litt til synes jeg
Hjelen Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Kan du ta noen bilder av telefonen med slitasje ? hei, kan prøve å ordne det til i morgen ... ikke sikkert det blir lett, dersom småripene omtrent ikke synes... men skal prøve.. supert Skal ikke se bort ifra at jeg kommer med ett bud da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå