Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg denne sony mobilen for å prøve bare, er egentlig fornøyd med den. Veldig gode taster på den faktisk, men jeg er ikke noe "ericsson" menneske, trives bedre med Nokia, og alt utstyret i bilen og hjemme er til nokia mobiler, så jeg velger å gå tilbake til nokia.

Med denne mobilen så følger alt det originale utstyret med. Eske, lader, kabler, bøker, osv osv....Kvittering, og da er Garantien der og. Mobilen er meget pen, og er svart. Ikke noen ødelagte knapper.

Når det gjelder slitasje så er det vanlig lommeslitasje, (opp og ned av bukse lomma) aldri vært i bakken eller noe!

Tenker en pris på rundt 2000 kr, da de ligger både høyere og laver på finn.no... Men de som vil gi bud må gjerne gjøre det. :)

Edit: Ikke operatørlåst.

Kan nåes på 40494853, ps: sender ikke i oppkrav uten forskuddsbetaling av porto :D

vnjpr8ajjv67kvmn0vo8.jpg

abwkfwrdq9l6tq5pvk1q.jpg

gz9cmxlzwuyz6h61inr6.jpg

vbz76dkikqjvbdriuovw.jpg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kan du ta noen bilder av telefonen med slitasje ?

hei, kan prøve å ordne det til i morgen ... ikke sikkert det blir lett, dersom småripene omtrent ikke synes... men skal prøve..

Skrevet
Kan du ta noen bilder av telefonen med slitasje ?

hei, kan prøve å ordne det til i morgen ... ikke sikkert det blir lett, dersom småripene omtrent ikke synes... men skal prøve..

supert :)

Skal ikke se bort ifra at jeg kommer med ett bud da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...