tic`n Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Vurderer å selge unna et sett med 7x15" ATS felger. Følger med nøkkel til skruene på lokkene. 4x100 ET 28. Trenger en liten puss rundt på kanten alle sammen. Kom med bud, så får vi se om jeg blir fornøyd. MÅ ikke selges. Sender ikke, vil gjerne at eventuelle intr kommer å ser på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Aner ikke egentlig. Men hadde håpt på 1000lappen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 bytte me de felgene jeg skal selge? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=109368&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Har du ett bilde av disse på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 ///Grandalen Har desverre ikke noe bilder med de på bil. Sitter ikke dekk på de, så blir litt vondt å få gjort det nå også.. Mr E30 Trenger egentlig ikke 5bolt felger desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 opp å hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Som sagt så må den blanke kanten pusses oppat, pluss et lite hakk i den ene felgen. Men dette hakket ser egentlig værre ut enn det egentlig er. Derfor håper jeg at de som eventuelt er intr, kommer å ser på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå