Standal Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Må motoren gå for og få luftet clucthen skikkeli på e30? Håper på raske gode svar
DreRacing@ Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 men kan være ett hælvette å lufte kløsjen manuelt. spesielt om master pumpa har vært helt tom... beste er å sette trykk oppe i beholderen også åpne nippelen nede, da funker det med en gang
knut_olestad Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Jeg tok et lokk fra en beholder, borra hull og satte i en felgventil, så var det bare å skru den på og sette trykk, enkelt og billig
Standal Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Takker for raske og enkle svar Skal prøve meg på og lage meg en ventil
///MPower Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Eller du kan skru av slavesyl. Og pumpe staget inn og ut mange ganger til du ikke hører noe luft lenger. Gjort det noen ganger og alltid suksess
Standal Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Det går ja Men det beste er nok og trykke på med bremsevesk oppgjøna lofteniplen til slavesylinderen. Til det ikke kommer mere luft opp i bremseveskebeholdere. Så da var det fikset. Men på en annen måte en dere sa. Takker så mye for dere svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå