gisse Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Ser etter en billig coupe. Bilen trenger ikke være fin i lakk, om bilen har vært i Norge i over 10 år er det et stort Pluss. helst ikke for mye rust. Planen er og bygge opp en bil fra grunnen. har tenkt meg 325 motor, eller 328, men om bilen har trillet i Norge i over 10 år kan det være mindre motor Ser også etter en 328 motor. helt avhengig av vilke bil som evn kommer opp håper på bra tilbakemeldiger siden dette er prosjekt bil er det ikke viktig om bilen står med skilter eller er eu gokjent,
Pes Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Hei og god dag! Jeg har et strot prosjekt til deg, bilen min ble krasjet i baken tidlig høsten i fjord, og har derfor begynt å selge den i deler. selger det som er igjen for 10 lapper. denne er det skilter på kun levert inn. Skaden på baken er ikke så stor, men jeg hadde ikke penger igjen til begynne å koste på den, og måtte da selge den bort... dette er en 1992 modell, med grått interiør. så å si hee fronten er solgt. motoren er ikke solgt, men montert ut og satt på en pall ved siden av. det er forresten en m50b20 motor. Høres detta interessant ut så sender jeg noen bilder til deg
Gjest Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Jeg har. v rask avgj får du den for 33 uten anlegg og felger.. års avg og omreg er inkl.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1115164#1115164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå