Halvor89 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Høpp. Skal bestille meg KW v2 nå. Har hørt litt om priser rundt om, og har bestemt meg for å bruke protrim. De vil ha 50% i forskuddsbetaling siden det er snakk om dyre deler som de helst ikke vil ha stående på lager (blir bestilt) Noen som har erfaringer derfra, som kan si at dette er til å stole på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg bestilte meg KW V3 derfra. Tok ca 4 mnd eller mer og få det. Ikke fikk jeg svar når jeg ringte heller for å mase. Så jeg ville ikke anbefalt å handle derfra på grunnlag av mine erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Oki. Notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 eg kjenner han som driver der.. hygglig kar. er best å ringe til dei.. mail er kjipe greie har vore borte å benka bilen nokon ganga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg skulle kjøpe div deler ved siste turbo bygg til min bil. Fikk omsider svar på mail at de hadde noen deler inne. Da jeg ville bestille fikk jeg ikke svar på mail. Ringte uttalige ganger uten svar. Synes dette virket veldig useriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Forresten, litt OT. Noe annet som bør byttes i samme slengen når man bytter støtdempere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Iallefall sjekke lagrene i toppen foran. At ikke disse dårlig. Og evnt skifte smøre opp. Sjekk og nøye fjærene bak. Noen ganger knekker nederste ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg kjøpte hvertfall nye topplagre foran og bak. Like greit. Fra E46 m3 bak. Skulle visst være bedre. Fjærer bak følger med KW settene. Men, senk.no har også KW tror jeg. Koed as well. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Jeg ville sagt : hold deg unna. Useriøst firma. Bestilte deler der for litt over 2.5 år siden,og har ikke sett noe til delene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå