tomasp Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 selv om batteriet er fult, vil ikke starteren reagere. når jeg vrir om nøkkelen, lyser lysene som skall, viften går runtd og alt, men når jeg vrir videre for å starte skjer ingenting. hva kan feilen være? vi snakker om en 318i 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 er det automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasp Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 nei, manuel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Ok, da er det mest sansynelig tenningslåsen som krangler, hatt det problemet på 2-3 av mine E-36, at den plutselig ikke slår inn, men kan jo også være dårlig kontakt på starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasp Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 er det noe jeg kan gjøre med problemet da? noe olje olns? jeg synes dette er veldig merkelig. forr ca 3 uker siden hadde jeg samme problemet i ca 1 dag, da kome den seg og problemet viste seg ikke før i dag. og nå, 5 timer siden jeg skreiv innlegget, nå viste den ikke noe spor til tull, og startet helt som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 er det noe jeg kan gjøre med problemet da? noe olje olns?jeg synes dette er veldig merkelig. forr ca 3 uker siden hadde jeg samme problemet i ca 1 dag, da kome den seg og problemet viste seg ikke før i dag. og nå, 5 timer siden jeg skreiv innlegget, nå viste den ikke noe spor til tull, og startet helt som den skal. Ikke bruk olje i tenningslåsen. Problemet her er nok at bakstykket på tenningslåsen er dårlig og bør skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 1. tenningslåsen. 2. kontakt på starter (prøv å slå på starter) 3. startsperre (hvis det er det på den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasp Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Ikke bruk olje i tenningslåsen. Problemet her er nok at bakstykket på tenningslåsen er dårlig og bør skiftes. mye arbeid å skifte det bakstykket da? og er det en vanskelig utførelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Ganske enkelt mener jeg. Må fjerne plastdeksler over/under rattstammen Husker ikke om du må ha ut tenningslåsen.. Så er det bakstykket laget i plast, og er klipset fast. Løsner ledningene til det og drar det av.. Har liggende et som funket fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå