G-RACING Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Min bror var så heldig å finne et M-ratt i en 96 modelel e36 på huggeren idag. Dette er av typen med tre kraftige eiker, M merket og M sømmer. Rattet har også deksel på hvær side som kan fjernes ved montering av multufunksjonsknapper, dønn likt som flere e39'er har. Spørsmålet er om dette passer til min bror's 94 modell e36?
olavesen Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 siden det kommer fra en E36 å skal over i en E36 trodde jeg ikke det var noe problem. huggeren skal sikkert ikke ha mange kronen for det. å passer det ikke går det sikkert ann å selge det her inne igjen
G-RACING Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Han fikk rattet for 300,- med airbag, så prisen var som å finne gull. Grunnen til at jeg er i stuss er at jeg har vert borti at e39 ratt er ulike fra før og etter 99
olavesen Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 ikke gal pris det nei. vis han har det kan han jo bare prøve . har byttet ratt fra en 95 modell over til en 92 modell. der passa det i værtfall. men kan jo hende det skjedde en endring fra 94 til 96 ikke vet jeg
G-RACING Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Takker for svar! Han har prøvd, men ser ut til at kontakta på airbag'en er ulik. Er vel skummelt å begynne å "tjuv" koble airbag'en?
olavesen Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 vis ledningene har samme farge på det nye ratte som i bilen så går det sikkert ann å ta vekk kontaketen å skjøte de. men kan vell fort sitte med en oppblåst sekk i fanget
Olelink Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Ta av pluss pol på batteriet før du begynner med air-bag, så skjer det ikke noe galt Rattet skal passe overens og det er da bare å klippe av kontakten på det rattet han har nå å skjøte den inn på det nye rattet. Kanskje huggern har ett ratt med kontakt som passer hans bil der air-bagen har løst ut som han kan få for en billig penge, så slipper han å klippe sunt det rattet han har nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå