nune Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 er en god stund siden jeg brukte forumet sist.. solgte bimmern å kjøpte vw. =P men savna bmw. og ska ha bmw cab. som topic sier.. ønsker jeg og kjøpe en grei bmw cab.. er på utkikk etter en grei bmw cab. til en grei overkommelig pris. har ordnet med finans. så har du en grei bil. så har du mulihet og bli kvitt den nå =) send pm eller ta kontakt hvis du har en. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 E36 ? Skal selge min pga overgang til M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 e30 eller e36 har du link til annonse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Kommer før helgen, kan sende deg info/bilder på PM ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 bør vurdere 2005 Z4 min da:) sort strøken med hvitt og carbon/alu intreør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 ønsker ikke z4 desverre... ønsker kun e30 eller e36. alle som har og vil selge kan kontakte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå