HappyHenke Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Den ene ballasten til xenon kit'et mitt i grøftelysene har tatt kvelden, og derfor trenger jeg en ny ballast for å erstatte den. Men hvor kan jeg skaffe meg en ny ballast med god kvalitet og grei pris? Trenger noen innspill.
HappyHenke Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 som vanlig !!! ebay.com! Ja, jeg vil tro det er det mest vanlige forslaget. Men er ikke kvaliteten på disse ballastene ganske kjip? Kanskje jeg bare skal kjøpe 6 stykker når jeg først er i gang hehe..
HappyHenke Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 www.vvme.com Interessant.. så nettopp i den andre tråden, og virker jo greit det der. En som kommenterte at slim ballastene ikke varer så lenge, men til den prisen er vel ikke det å unngå.
sladjan Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 www.vvme.com Interessant.. så nettopp i den andre tråden, og virker jo greit det der. En som kommenterte at slim ballastene ikke varer så lenge, men til den prisen er vel ikke det å unngå. Det har ikke jeg opplevd. har lest en tråd med MANGE sider der folk som har bestilt fra de kom med bare positive erfaringer. Kan hende han kobla feil eller noe....bare å handle fra de det.
HappyHenke Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 www.vvme.com Interessant.. så nettopp i den andre tråden, og virker jo greit det der. En som kommenterte at slim ballastene ikke varer så lenge, men til den prisen er vel ikke det å unngå. Det har ikke jeg opplevd. har lest en tråd med MANGE sider der folk som har bestilt fra de kom med bare positive erfaringer. Kan hende han kobla feil eller noe....bare å handle fra de det. Du har overbevist meg =) Da får jeg hive inn en bestilling hos dem.
sladjan Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 www.vvme.com Interessant.. så nettopp i den andre tråden, og virker jo greit det der. En som kommenterte at slim ballastene ikke varer så lenge, men til den prisen er vel ikke det å unngå. Det har ikke jeg opplevd. har lest en tråd med MANGE sider der folk som har bestilt fra de kom med bare positive erfaringer. Kan hende han kobla feil eller noe....bare å handle fra de det. Du har overbevist meg =) Da får jeg hive inn en bestilling hos dem.
Ad|oS Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Du kan kjøpe de samme settene som de selger på vvme på ebay for en billigere pris. Kunne hvertfall gjøre det tidligere, så verdt å ta en kikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå