Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene ballasten til xenon kit'et mitt i grøftelysene har tatt kvelden, og derfor trenger jeg en ny ballast for å erstatte den.

Men hvor kan jeg skaffe meg en ny ballast med god kvalitet og grei pris? Trenger noen innspill. :)

Skrevet
som vanlig !!! ebay.com!

Ja, jeg vil tro det er det mest vanlige forslaget. Men er ikke kvaliteten på disse ballastene ganske kjip? Kanskje jeg bare skal kjøpe 6 stykker når jeg først er i gang hehe..

Skrevet
www.vvme.com

Interessant.. så nettopp i den andre tråden, og virker jo greit det der. En som kommenterte at slim ballastene ikke varer så lenge, men til den prisen er vel ikke det å unngå.

Skrevet
www.vvme.com

Interessant.. så nettopp i den andre tråden, og virker jo greit det der. En som kommenterte at slim ballastene ikke varer så lenge, men til den prisen er vel ikke det å unngå.

Det har ikke jeg opplevd. har lest en tråd med MANGE sider der folk som har bestilt fra de kom med bare positive erfaringer. Kan hende han kobla feil eller noe....bare å handle fra de det. :wink:

Skrevet
www.vvme.com

Det har ikke jeg opplevd. har lest en tråd med MANGE sider der folk som har bestilt fra de kom med bare positive erfaringer. Kan hende han kobla feil eller noe....bare å handle fra de det. :wink:

Du har overbevist meg =) Da får jeg hive inn en bestilling hos dem. :wink:

Skrevet
www.vvme.com

Du har overbevist meg =) Da får jeg hive inn en bestilling hos dem. :wink:

:)

Skrevet

Du kan kjøpe de samme settene som de selger på vvme på ebay for en billigere pris. Kunne hvertfall gjøre det tidligere, så verdt å ta en kikk :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...