Gå til innhold

Hva er denne bilen verdt?  

31 stemmer

1. 1. Hva er denne bilen verdt?

• 80000
      5
    • 90000
      7
    • 100000
      10
    • 110000
      5
    • 115000
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett:) begrenset hvor mye fet lakk og styling skal dra opp på en 318 da. det er ikke verdt gull og grønne skoger for det:) hadde jeg vært eier av denne og du hadde byd 100. hadde jeg nok solgt på dagen!

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

nei det er nok sant. men bilder og info er det som selger. men hvis du ser bort fra det automote har gjort med bilen så er det en 4dørs e46 type 318i så kan du vel sikkert regne 30lapper til for det automote har gjort med bilen. pr dags dato ligger de på rundt 70 000,- med litt høyere km stand. så da sier vi en 100 lapp ;) tenkte du på å handle?

Skrevet

80000 om han spanderer om reg, årsavgift og levere bilen hos deg.

som med de fleste AM bilder så er den vel kjip som juling inni med skruklima, et fåtall med el vinduer, deilige stoff seter, og standar ratt med bortfall av multi taster...........

Skrevet
Tja...

-Meget for seg gjort (som eier skriver, hehe)

-Ikke gått langt

-Sportsseter

-Billig i drift

Og btw, er ikke det der Zitofelger?

100 000 kanskje? :lol:

Trur jeg leste noe om Larson felger

Skrevet

ikke ett øre over 75lapper fra meg, det er en gammel 318 vi snakker om her, felger eller ikke, styling eller ikke.

En tur i grøfta eller en grei smell så får du igjen listeprisen fra ditt forsikringsselskap.

At han har betalt så mye for de felgene er hans egen feil for å si det slik, jeg personli mener det var en sykt høy pris på de felgene og dekkene.

Som sagt her er det en GAMMEL 318i vi snakker om og da er verdien deretter uansett.

Skrevet

Den bilen går her på berget, og jeg må si den tar seg meget godt ut til å være en "eldgammel" 318 som en lengre oppe vil ha det til.

Tror ikke 100k er noen upris.

Skrevet

Dette er gamle bilen min,jeg som kjøpte den av Sivert.

Hjula er Mania Racing Vortex R..Etter meg har Sivert hatt bilen nok en gang + en til bortsett fra nåværende eier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...