sv90 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 ligger nå ut litt skryte bilder av bilen min:) det er bilder fra når jeg kjøpte den og fra nå har logge en del timer ned i denne! her er lsten over det som er gjort til nå: - super sport senke sett - super sport eksos - 18'' felger - M - fangere - M - lister - M3 speil (kopi) - M3 baklykter - AE - hellakkert utvendig og innvendig pluss noen detaljer - byttet ut det stygge org. interiøret med et i svart stoff:) - midtarmlen - M gir kule og skinn - momo ratt - anlegg: (under bygging) pioneer spiller 2x 3000w pioneer subber! 4x 350w 6x9er pioneer forsterker x2 agm batteri 3 farad kondis - bakrute senker - lakket vinter hjul - chip - 97 grill - 325 motor og gir - ny clutch - M pedalsett - ny frondtrute - nye bærekuler forann - org. short shift - sotete ruter - valsete buer bak kommer: godkjenning sperr (ligger i garasjen) m3 gt vinge gt splitters +++++ FØR: NÅ: bilen er ikke ferdig enda:P holder på men på lære lønn går det ikke så veldig fort heheh kommer fler bilder bare sin din menig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 fra null til gull ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 hehe ja:) begynner og bli fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 pen bilen og masse snacks, men trist og kjedelig farge du valgte. men noen liker det og andre motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Synes absolutt du har gjort det riktig.. og si at du har valgt en trist og kjedelig farge synes eg er feil hvertfall.. Likte fargen veldig godt og med di neste tingene du skal gjøre på den så blir dette kanon..er nett som eg sku gjort det selv..stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 hehe:P trist og kjedelig er den ikke har ikke hørt det før vartfall.. den er mye finere i virkeligheten estorill blå er en veldig fin og forholdsvis skjelden farge:) Rayen: tusen takk:) takk for støtten! er ganske stolt over den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Pen bil:) Likte fargen.. Estoril? Edit; må lære meg å lese:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 bård: takk:) hehe lett for btw liker m3en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hehe:P trist og kjedelig er den ikke har ikke hørt det før vartfall..den er mye finere i virkeligheten estorill blå er en veldig fin og forholdsvis skjelden farge:) Rayen: tusen takk:) takk for støtten! er ganske stolt over den Bare hyggelig..eg likte den godt hvertfall.. =) må få opp bilder med sommerlefser når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Pen bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Rayen: det er bra har fått på sommer felger:) tidlig ute jeg XD men har ikke fått tid til noen bilder enda:/ skal ta noen bilder med en kompis i helgen tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 BreitBau: takke takk synts det er kjekt at folk liker bilen min har logge ned en del timer i den ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 pen bil, fargen var NICE. likte den godt da den skilte seg ut. Syns ikke jeg har sett en annen e36 med den fargen der iaff. Men syns det hadde passet mye bedre med smoked blinkers og crom pære på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Har blitt en meget fin og gjennomført bil! Elsker estorilblå. En av de deiligste fargene til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå