diesel_luring Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 hei... jeg har sett meg lei på brune calipter på bilen min og har funnet ut at jeg skal lakke de sorte, men lakken jeg bruker skal varmeherdes på 160 grader, hvordan skal jeg fikse det med den sylinderen på bresser klossene inn? rundt den sitter det jo en gummi foring? kan jeg ta ut stempelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Du KAN ta ut stempelet, men da må du jo selvsagt ha nye pakninger til den.. Og pass på og ikke rip opp insiden ellers blir det lett lekkasjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 ja fryktet noe i den retningen... men tror du at den gummi greia klarer 160 grader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Vel, bremseveska skal jo takle over 200grader da, så regner med at gummien som skal tette skal klare 160grader lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 ja du har vel et poeng der ja.... operasjon bremser begynner i morgen... bilder og info kommer på løpende bånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Og hvis det blir krise, så sende kalipterene opp til meg Har masse utstyr til å sette på nye pakninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 nice... skal pørve i dag så ser vi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Den er grei, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 prøvde å lakke den ene delen med hamerite, det ble ikke bra..... kjøpte varmebestandig lakk på europrice tok over mec den og det så helt topp ut, men da jeg kom til varme behandlingen var ikke hammeriten helt med på leken, den begynnte å koke.... får smøre den inn med duxola i dag og sprøyte på nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Du har vel rengjort dem skikkelig? Alternativet er jo å sandblåse dem. Men jeg brukte å sandblåse til det ble helt fint før jeg gjorde noe mer med det. Jeg brukte sinkgrunning som tålte 600grader først, deretter kalipterlakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 oki, ja det hat jeg, men det var hammer(d)riten som var problemet den tøt ut av den andre lakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Brukte ike hammerite jeg. Prossessen var slik: 1. sandblåse 2. rengjøre skikkelig md kjemikalier(avfetting) 3. sinkgrunning 4. lakk 5. bytta alle pakninger i kalipterne syntes det var greit å bytte alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 mye tar du for den jobben da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå