Farrukh M Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg har e34 uten ac ,det kommer mye dugg/fuk i hele bilen,så etter om det var pollen filter men jeg har ikke pollenfilter i bilen. i det siste må jeg også etter fylle kjølevann i blant. hva kan det være? tror jeg har problem med vannventil da jeg får ikke justert varem i bilen (får kunn varm luft) . Kan det være lekasje i varme aparat? tenkte å bruke radiator-rens og ragiator tettning etter på? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 sjekk om du har lekkasje på varme registeret inn i bilen. siden du mister kjøle væske, og at det dugger i bilen. sett trykk på kjøle systemet(ca 1 bar), og se etter lekkasjer. prøv også å se/komme til i bunn av vifte huset for å se etter væske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 sjekk om du har lekkasje på varme registeret inn i bilen. siden du mister kjøle væske, og at det dugger i bilen. sett trykk på kjøle systemet(ca 1 bar), og se etter lekkasjer. prøv også å se/komme til i bunn av vifte huset for å se etter væske. ??Hvis det er lekkasje i kjøle systemet kan radiatortettning hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Radiatortett virker ofte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Søt glykolsmak av duggen i kupeen er visst et tegn på lekk i varmeapparatregister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Søt glykolsmak av duggen i kupeen er visst et tegn på lekk i varmeapparatregister. jepp. kan jo se om det er vått på teppet, eller rundt dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå