mAZE Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 SonyEricsson C905 En 0,1mm lang ripe på skjermen, ellers strøken. Original eske og alt tilbehør som føger med når den er ny følger med. Kjøpt i november om jeg husker rett. Kvittering følger også med. Kjøpt på Netcom abb. Testet på Tele2 i dag. Funker fint... Så regner med den funker med resten av operatørene også. http://www.sonyericsson.com/cws/product ... c=no&cc=no 2999,-
mAZE Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Glemte å skrive med det, men det følger med 2gb minne brikke istedenfor 1gb som det er orginalt. Pris kan diskuteres litt ved rask handel..
sk33to Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Glemte å skrive med det, men det følger med 2gb minne brikke istedenfor 1gb som det er orginalt.Pris kan diskuteres litt ved rask handel.. måtte bare rette deg litt her ikke for og være kjip eller noe men følger med 2gb minne kort på disse.... jeg fikk det hvertfall med min som jeg kjøpte for 1 uke siden
mAZE Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 På min fulgte det ihvertfall med kun 1gb. Så da er det tydeligvis forskjell. Men samme er nå egentlig det. Det følger nå med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå