caaatooo Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Jeg går med planer om salg av bruksbilen min, og har vel i realiteten solgt denne dersom jeg selv ønsker det. Nå er jeg ute etter å gjøre stallen "renraset", dvs. at jeg må ha enda en BMW på gårdsplassen Jeg er mest interessert i E34 eller E36, men også E39 eller E46 kan være av interesse dersom prisen er "riktig". Med "riktig" pris har jeg et pristak på ca. 75.000,-, da jeg anses at dette må være mer enn nok siden det er snakk om en bruksbil. Bilen må være i bra stand, og ha lite/minimalt med rust. Med tanke på farge ønsker jeg helst en svart/mørk bil. En del utstyr (f.eks. skinn, M-Tech, osv.) er bare en fordel.
krb16 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16301232
caaatooo Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16301232 Kjørt litt langt, men absolutt en veldig pen bil Ser også at det står "Gi bud", så hva selger du den for? Holder du forresten til i Finnmark (jf. annonsen) eller i Tønsberg (jf. profilen din)?
caaatooo Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 noe spesiell motor det skal være i e34? Helst en 525i 24V med manuell kasse, men alt er igrunn av interesse. Helst 24V motorene, da jeg har inntrykk av at disse er mer holdbare enn de første. Vurderer du å selge din?
Astri Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 er kje planen da, men alt e te salgs for rette prisen. Men har et inntrykk av at du kanskje er for kresen til at min bil er av interesse. Ikkje vondt ment, men har sett noe av bilparken din her inne og det er i en klasse over sliteren min... No affence... Tilgitt?
caaatooo Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 er kje planen da, men alt e te salgs for rette prisen. Men har et inntrykk av at du kanskje er for kresen til at min bil er av interesse. Ikkje vondt ment, men har sett noe av bilparken din her inne og det er i en klasse over sliteren min... No affence... Tilgitt? hehe.. nå var du nesten litt dømmende mot meg... meeen, du er tilgitt Bruksbilen skal jo ikke være noen "show off" bil, så på det kosmetiske etc. er jeg ikke så nazi på som jeg pleier å være til vanlig med "pyntebilen". Så lenge den bilen jeg leter etter er i teknisk bra stand og ikke har mye rust er jeg interessert - og det antar jeg jo at din er, ettersom du er en entusiast
Astri Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 hehe, jo kan vel kanskje kalle meg en slags entusiast. Litt rust og småfeil har den jo, bilen er jo tross alt 20 år og et langtidsprosjekt som lever etter lommeboka mi... Den skal snart eu godkjennes så må finne et bra verksted som er rimelige men gode... Lykke til i jakten iallefall. Håper me får se ein tråd med resultatet av jakta da.
caaatooo Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Satser på at det vil komme en tråd når jeg en gang finner tak i en bil jeg føler meg komfortabel med Har ingen hastverk med å finne "den rette" bilen. Den som venter, han finner... Skal å se på en E36 touring nå til helga. Dønn original og kjedelig, men forhåpentligvis i god teknisk stand.
sexuellbmw Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 har en 318is cupe, svart m M.tech til salgs for 50-60 viss det er av inntersse ? selges med 19" sommerfelger
caaatooo Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 har en 318is cupe, svart m M.tech til salgs for 50-60 viss det er av inntersse ? selges med 19" sommerfelger Bilde?
caaatooo Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 e46 320d??? har en til 119... Den blir dessverre i overkant dyr i forhold til hva jeg har tenkt å legge i det, men takk for interessen
sexuellbmw Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 har en 318is cupe, svart m M.tech til salgs for 50-60 viss det er av inntersse ? selges med 19" sommerfelger Bilde? jepp har meen får ikkje dei inn på her :/ e post ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå